Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
dinomaid Yes, I want one too. Men Ryan söker ju duetter för Wemma's wedding, so the Kum fandom ska requesta en. I just want them to sing together, I don't ask him to make them fuck liksom.
Glee har ingen continuity AT ALL. Är fan mer continuity i BBC's alla serier än i Glee liksom. ![]()
18 dec, 2012 21:30 |
|
Savi
Elev |
Bara för att jag är så JÄVLA stolt över senaste kapitlet! - http://www.fanfiction.net/s/8373435/1/Was-it-Meant-to-Be
19 dec, 2012 21:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine...
-Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar ![]()
20 dec, 2012 08:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-20 kl. 12:45
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför var han junior i båda säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. De är väl hemma... Man får ju inte se allas föräldrar. 2 & 3. Ryan Murphy... Men jag skulle tro att han är 1 år yngre
20 dec, 2012 09:06 |
|
hyperion
Elev |
“But the vast majority of his admirers, he said, are girls, who shower him with photo albums and even erotic fan fiction (“more than most of my male co-stars”). Tumblr is rife with fan pages dedicated to Kurt and Blaine (a k a Klaine), much like the ones you would find for Bella and Edward of “Twilight.”
- Från en intervju om/med Chris. Haha, yeah. Klaine blir jämfört med Bella and Edward, det visar ju vad nyttigt deras förhållande är lololololol. ![]()
21 dec, 2012 23:14 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. Hemma... 2. Han gick på internat/privat skola innan. Händer ofta att man får "börja om" då om man byter till public. Sägs det dock att han är junior i Dalton? 3. Ett år ca...
22 dec, 2012 10:53 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Savi: Tack Skrivet av Ginny!!!!: Jag är fortfarande förvirrad när det gäller Blaine... -Var är hans föräldrar...? -Varför är han junior i både säsong 2 och 3...? -Hur mycket yngre än Kurt är han egentligen...? Skulle vara tacksam för svar 1. Hemma... 2. Han gick på internat/privat skola innan. Händer ofta att man får "börja om" då om man byter till public. Sägs det dock att han är junior i Dalton? 3. Ett år ca... ![]()
22 dec, 2012 11:29 |
|
nutella
Elev |
22 dec, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Haha omg. Jag gillar Glee-versionen mer XD
Alltså hjälp, ibland på vissa ställen låter det exakt som kurt ju :O 22 dec, 2012 11:45 |
|
Ginny!!!!
Elev |
22 dec, 2012 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen