Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
Pippi, har nog gjort bäst intryck på mig som liten! Emil är ju också underbar men man kan ju bara välja en...
8 feb, 2013 16:15 |
|
Little J
Elev |
8 feb, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
mwäj mio min mio ftw!
men om jag måste välja... så blir det nog pippi. eller emil. haha nej jag vet inte. 8 feb, 2013 16:24 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: mwäj mio min mio ftw! men om jag måste välja... så blir det nog pippi. eller emil. haha nej jag vet inte. Skrivet av Rymdkonungen: Pippi...Emil...Pippi...Emil... ööh MIO MIN MIO svarar jag 8D Haha, mina två älsklingar väjer Mio min Mio owo
8 feb, 2013 16:27 |
|
moaskywalkr
Elev |
emil i lönneberga
som barn gillade jag ingen av dom pga för bråkiga (var fett pryd som liten hehe) men såhär i efterhand tycker jag mycket bättre om emil än pippi. idk, det är bara känslan i det på något sätt 8 feb, 2013 16:30 |
|
Disenchanted
Elev |
8 feb, 2013 17:58 |
|
Dream
Elev |
Pippi Långstrump. Jag tycker om båda mycket, men Pippi slår Emil. Pippi är intressantare och hon är underbar till sättet.
8 feb, 2013 18:31 |
|
MissBellatrix
Elev |
Pippi, love the hair ♥
Hey there. You come here often? 8 feb, 2013 23:44 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i Pippi (kanske för att jag mest såg den tecknade varianten, som var jättedålig), plus att jag tycker att Emil är lite sötare ... Och jag gillar berättelsen om Emil i Lönneberga bättre! ^^
Resultat i frågan "Pippi Långstrump eller Emil i Lönneberga?": 15-7 till Pippi Långstrump! Obs! Ny fråga i första inlägget! 9 feb, 2013 12:05 |
|
IamAK
Elev |
gillar båda lika mycket ungefär.
9 feb, 2013 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen