One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Jag acapella omfg. http://soundcloud.com/si_tonks/mor Herregud, jag låter mycket sämre när jag sjunger acapella, HAHA x) It's beautiful ♥ Vet inte om jag sjunger så bra... Tycker min röst låter barnslig och konstig xC 1 maj, 2012 18:03 |
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 18:04 |
|
si_tonks
Elev |
1 maj, 2012 18:05 |
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 18:14 |
|
si_tonks
Elev |
1 maj, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag acapella omfg. http://soundcloud.com/si_tonks/mor Herregud, jag låter mycket sämre när jag sjunger acapella, HAHA x) It's beautiful ♥ Vet inte om jag sjunger så bra... Tycker min röst låter barnslig och konstig xC Beautiful ♥♥♥ Jag skulle aldrig kunna sjunga sådär bra! 1 maj, 2012 18:23 |
|
Remembrall
Elev |
1 maj, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Håller Med! MTT! 1 maj, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
.. Vad är Harrys och Liams bromance namn? o.o
1 maj, 2012 18:35 |
|
Remembrall
Elev |
1 maj, 2012 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen