@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej Jason Isaacs kmr jag aldrig heta xD haha ^^Cara Riddle (Jag var nära på att skriva Jason Isaacs istället för Cara Riddle .___.) Jag vet inte xD jag skulle aldrig kunna tänka mig göra sånt... skicka 100 Dear mr Isaacs brev är ju okej, gå runt i London och sätta upp "Have you seen this guy?" och bilder på Lucius vore okej. Kidnappa Jason vore okej. Men inte tatuera in ett namn xD haha. (yeah, jag gillar mitt tänkande Jag förstår precis vad du menar Btw jag sitter och skrattar åt sorteringen i ettan för namnen är totalt i oordning xD haha ![]()
16 apr, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Nej Jason Isaacs kmr jag aldrig heta xD haha ^^Cara Riddle (Jag var nära på att skriva Jason Isaacs istället för Cara Riddle .___.) Jag vet inte xD jag skulle aldrig kunna tänka mig göra sånt... skicka 100 Dear mr Isaacs brev är ju okej, gå runt i London och sätta upp "Have you seen this guy?" och bilder på Lucius vore okej. Kidnappa Jason vore okej. Men inte tatuera in ett namn xD haha. (yeah, jag gillar mitt tänkande Jag förstår precis vad du menar Btw jag sitter och skrattar åt sorteringen i ettan för namnen är totalt i oordning xD haha Inte? WATCH ME! Jason Isaacs Yep xD så jag är inte den enda som har märkt det? thanks Ralph D: 16 apr, 2012 22:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha jaså är det mitt namn nu xD haha det hade i och för sig varit väldigt roligt att presentera sig för honom med exakt samma namn xD haha det störde mig as mkt, de kunde väll i alla fall tatt dem i bokstavs ordning dem som de hade med xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Nej Jason Isaacs kmr jag aldrig heta xD haha ^^Cara Riddle (Jag var nära på att skriva Jason Isaacs istället för Cara Riddle .___.) Jag vet inte xD jag skulle aldrig kunna tänka mig göra sånt... skicka 100 Dear mr Isaacs brev är ju okej, gå runt i London och sätta upp "Have you seen this guy?" och bilder på Lucius vore okej. Kidnappa Jason vore okej. Men inte tatuera in ett namn xD haha. (yeah, jag gillar mitt tänkande Jag förstår precis vad du menar Btw jag sitter och skrattar åt sorteringen i ettan för namnen är totalt i oordning xD haha Inte? WATCH ME! Jason Isaacs Yep xD så jag är inte den enda som har märkt det? thanks Ralph D: ![]()
16 apr, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Jason Isaacs (Cara Riddle)
Ja, det är det Haha xD "Dear mr Isaacs I'm writing to tell you that we share exactly the same name! Isn't it cool? Sincerely, another Jason Isaacs" Ja exakt .__. små saker man stör sig på 16 apr, 2012 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha xD jag skall bära namnet med stolthet Jason Isaacs (Cara Riddle) Ja, det är det Haha xD "Dear mr Isaacs I'm writing to tell you that we share exactly the same name! Isn't it cool? Sincerely, another Jason Isaacs" Ja exakt .__. små saker man stör sig på Haha ja men lr hur! Fast ettan och tvåan är ju ändå de bästa filmerna ^^ ![]()
16 apr, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha xD jag skall bära namnet med stolthet Jason Isaacs (Cara Riddle) Ja, det är det Haha xD "Dear mr Isaacs I'm writing to tell you that we share exactly the same name! Isn't it cool? Sincerely, another Jason Isaacs" Ja exakt .__. små saker man stör sig på Haha ja men lr hur! Fast ettan och tvåan är ju ändå de bästa filmerna ^^ Bra det Haha, då har jag iaf ett brev mindre att skriva ju Nja, jag föredrar de sista filmerna. Men där Lucius är med är det ju okej 16 apr, 2012 22:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tackar, jag skall försöka leva upp till de krav som förväntas av mig när jag bär namnet ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha xD jag skall bära namnet med stolthet Jason Isaacs (Cara Riddle) Ja, det är det Haha xD "Dear mr Isaacs I'm writing to tell you that we share exactly the same name! Isn't it cool? Sincerely, another Jason Isaacs" Ja exakt .__. små saker man stör sig på Haha ja men lr hur! Fast ettan och tvåan är ju ändå de bästa filmerna ^^ Bra det Haha, då har jag iaf ett brev mindre att skriva ju Nja, jag föredrar de sista filmerna. Men där Lucius är med är det ju okej Haha ja det har du ^^ Nja jag gillar inte hur olika böckerna de är ![]()
16 apr, 2012 22:53 |
|
Sovsvampen
Elev |
Jag längtar tills nästa måndag. Verkligen verkligen längtar.
Jag har aldrig förstått vad det hemska med måndagar är? Jag älskar måndagar, och bokstavligt hatar fredagar, varför vet jag inte. Det är skumt, jag är så annorlunda, och jag är stolt över det.
16 apr, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
(jag får skriva Jason Isaacs på TDS istället, här finns det risk att du inte ser det xD) Försök ^-^ bara du har humor och så, så är det nog okej, då lyckas du säkert Jag gillade alltid de senare böckerna och filmerna, så ^-^ det var liksom, mer spännande. Yeah ♥ Lucius. Är. Awesome. 16 apr, 2012 22:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha aa gör det Cara Riddle (jag får skriva Jason Isaacs på TDS istället, här finns det risk att du inte ser det xD) Försök ^-^ bara du har humor och så, så är det nog okej, då lyckas du säkert Jag gillade alltid de senare böckerna och filmerna, så ^-^ det var liksom, mer spännande. Yeah ♥ Lucius. Är. Awesome. Asså jag älskar de senare böckerna särskilt sexan men de förstörde filmen -.- jag tkr de första böckerna är kassa men filmerna är bättre för de är mer lika böckerna och de fjantar inte runt xD ![]()
16 apr, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen