@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var den första film jag kunde komma på som kunde göra mig lite gladare Cara Riddle Sounds about right! Jag tänkte se en film med Ralph men kollade upp imdb och insåg att jag har sett alla filmer med honom ![]()
16 apr, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ni vet när någon är så häääääääääääär fin och man typ dör lite? Den situationen sitter jag i nu, liksom: ![]() ![]() Men hörni, vad gör ni då? :3 Har jag sagt hur fint jag tycker.det är att du älskar Tintin då mycket ? Jag gillar honom också. Men lIksom läsa om din glädje och kärlek till det - till honon. Det är fint. C: Bara så du vet ![]() OMG, jag.. jag vet inte vad jag ska säga XD 16 apr, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det var den första film jag kunde komma på som kunde göra mig lite gladare Cara Riddle Sounds about right! Jag tänkte se en film med Ralph men kollade upp imdb och insåg att jag har sett alla filmer med honom Aww jag tänkte föreslå Peter Pan men Hook dör där ju *kram* 16 apr, 2012 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja den är sorglig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det var den första film jag kunde komma på som kunde göra mig lite gladare Cara Riddle Sounds about right! Jag tänkte se en film med Ralph men kollade upp imdb och insåg att jag har sett alla filmer med honom Aww jag tänkte föreslå Peter Pan men Hook dör där ju *kram* ![]()
16 apr, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ni vet när någon är så häääääääääääär fin och man typ dör lite? Den situationen sitter jag i nu, liksom: ![]() ![]() Men hörni, vad gör ni då? :3 Har jag sagt hur fint jag tycker.det är att du älskar Tintin då mycket ? Jag gillar honom också. Men lIksom läsa om din glädje och kärlek till det - till honon. Det är fint. C: Bara så du vet ![]() OMG, jag.. jag vet inte vad jag ska säga XD Du behöver inte säga något. Tintins smile gjorde det åt dig xD Men det jag menar är att det är så fint att du brinner så mycket för fandomen hela tiden 16 apr, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Nu har jag lust att titta på något med Jason. Jag kan länka Awake-avsnitt till dig om du vill? Så får du se på Jason á la 2012 ♥ 16 apr, 2012 22:05 |
|
Twix
Elev |
Äppelkärnor smakar klor. D:
16 apr, 2012 22:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha jag förstår det, nej jag skall som sagt dregla över honom som Lucius om en stund Cara Riddle Nu har jag lust att titta på något med Jason. Jag kan länka Awake-avsnitt till dig om du vill? Så får du se på Jason á la 2012 ♥ ![]()
16 apr, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha jag förstår det, nej jag skall som sagt dregla över honom som Lucius om en stund Cara Riddle Nu har jag lust att titta på något med Jason. Jag kan länka Awake-avsnitt till dig om du vill? Så får du se på Jason á la 2012 ♥ Fixat Jason har alltid varit snygg, och åldern gör honom sexigare bara. Påminn mig om det imorgon bara ^_^ 16 apr, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Är sugen på té men orkar inte gå och göra....
16 apr, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen