Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3964 3965 3966 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'

16 apr, 2012 21:27

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'

Ojdå ... gör det ont? :s

speech!

16 apr, 2012 21:30

9te
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av 9te:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av 9te:
Någon som vill duellera på Pottermore?

Jag kan, jag heter VineRune4.
Vad heter du?

Heter BladeFelicis3862 och jag skickar en förfrågan till dig

Jag har accepterat

Oki!
Skrivet av leumas vän:
This;
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F582299_150023551792908_100003557926443_172790_1825647377_n.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-syer3wmT2-k%2FTz1Nqhtd3kI%2FAAAAAAAABIY%2F19aRzPLTYFk%2Fs1600%2Ftrue%2Bstory.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

16 apr, 2012 21:31

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


ska sova nu, godnatt ;p

speech!

16 apr, 2012 21:33

Borttagen

Avatar


Älskar alla de på Tumblr som dör framför gifs av Tintin, man bah:

BITCH PLEASE.. THAT'S MY HUSBAND! XD

Men ja, jag älskar den tumblrn jag har hittat nu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25fctqFYU1qgusgjo1_250.gif

"HE MADE THREE!"

16 apr, 2012 21:33

Borttagen

Avatar


När jag sökte på facebook så loggades jag in på min kompis konto och, ja man kan säga att det fanns möjligheter och jag tog dem

16 apr, 2012 21:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'

Ojdå ... gör det ont? :s

Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD

16 apr, 2012 21:35

Borttagen

Avatar


Jag har ramlat ner från ett träd idag… eller okej, tre olika träd. Jag skrapade upp min hand. xd

16 apr, 2012 21:36

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'

Ojdå ... gör det ont? :s

Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD

åkej, konstigt xD jag typ har ont i huvudet. O.O

speech!

16 apr, 2012 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'

Ojdå ... gör det ont? :s

Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD

åkej, konstigt xD jag typ har ont i huvudet. O.O

Typ ont i huvudet ? Är du inte säker ? xD
Näe, men det är lite weird, jag vet inte vad jag ska göra åt det heller xD

16 apr, 2012 21:41

1 2 3 ... 3964 3965 3966 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.