@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-'
16 apr, 2012 21:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-' Ojdå ... gör det ont? :s speech! 16 apr, 2012 21:30 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av 9te: Heter BladeFelicis3862 och jag skickar en förfrågan till dig Jag har accepterat Oki! ![]() "Tuta och kör Ernie!"
16 apr, 2012 21:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska sova nu, godnatt ;p
speech! 16 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
16 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
När jag sökte på facebook så loggades jag in på min kompis konto och, ja man kan säga att det fanns möjligheter och jag tog dem
16 apr, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-' Ojdå ... gör det ont? :s Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD 16 apr, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag har ramlat ner från ett träd idag… eller okej, tre olika träd. Jag skrapade upp min hand. xd
16 apr, 2012 21:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-' Ojdå ... gör det ont? :s Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD åkej, konstigt xD jag typ har ont i huvudet. O.O speech! 16 apr, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Det vibrerar/dunkar jättekonstigt i min arm.. Och ändå var det ju för helvete inte den armen jag tog sprutan i idag- -.-' Ojdå ... gör det ont? :s Nja, det är lite obehagligt, men jag har varit öm i den armen hela dagen av någon anledning xD åkej, konstigt xD jag typ har ont i huvudet. O.O Typ ont i huvudet ? Är du inte säker ? xD Näe, men det är lite weird, jag vet inte vad jag ska göra åt det heller xD 16 apr, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen