Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. 1 jun, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: 1 jun, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. 1 jun, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D 1 jun, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 1 jun, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO 1 jun, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO Yes...... i think :3 1 jun, 2012 14:40 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Dramione99: Just nu lyssnar jag på "Safe and Sound", tycker verkligen att den låten är HungerGamesaktig...Men dte är väl det den ska vara?! Jaaa ♥ C: och Eyes Open
3 jun, 2012 12:15 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO Både Josh och Alexander ser bra ut tycker jag. Peronligen tycker att Alexander ser mkt bättre ut ändå, haha. Men jag tycker att Josh passar som Peeta, fast om jag hade sett filmen och Alexander skulle spelat Peeta hade jag såklart oxå tyckt han passat superbra. 3 jun, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Jag tycker att jenifer lawrence passar men de har varken hittat en bra gale eller peeta!! Jag tycker att alexander ludwig (han som spelar cato) borde spela peeta! JA! En människa som tycker som jag! Han som spelar Cato borde varit Peeta. c: eller hur! han passar perfekt och dessutom e han sjukt snygg! Mm, Alexander Ludwig provspelade ju också som Peeta. Okej, såhär är det folks. Efter att ha sett hungerspelen tycker jag att Josh är en jättebra Peeta. c: Ja, jag kan typ inte bestämma mig om vem jag gillar mest,men Josh är sjukt snygg. Jag tycker faktiskt han inte är så snygg. x'D Inte? :3 Nää. :c Han är snygg, men inte riktigt My Cup of Tea. ^^ I like my men like my tea. Hot and british. OuO Både Josh och Alexander ser bra ut tycker jag. Peronligen tycker att Alexander ser mkt bättre ut ändå, haha. Men jag tycker att Josh passar som Peeta, fast om jag hade sett filmen och Alexander skulle spelat Peeta hade jag såklart oxå tyckt han passat superbra. Du får självfallet tycka att han ser bra ut! Jag ska inte påverka någon annans åsikt på något sätt. C: 3 jun, 2012 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen