Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
^ Tycker du? Tackar!
23 dec, 2011 13:24 |
|
kakan42
Elev |
japp riktigt cool!!!
23 dec, 2011 14:15 |
|
expelliarmus
Elev |
23 dec, 2011 14:52 |
|
Savi
Elev |
23 dec, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood: Jag?! Tack hördu! Tycker att du verkar vara en fin person, även om vi inte talats (/skrivits) vid.
Och så vill jag ge komplimanger och julhälsningar till följande personer: Salazar1 Katla Elihhn Ina avifors GinnyOlivia Li Savi MoonlightDreams Minidjuret lillamymin JoLizz Pixie fannyy Elley MayoGryffindor ikka Kintsugi childhoodlight Knizzlare Incendio expelliarmus Danzi Cyachi Ida S ni är underbara, bara så ni vet det! ♥ Luna 1: Ville säga det lite skillt, du är underbar! Så underbar som man kan bli! Du förstår inte hur lycklig jag blir av de fyra orden "Jag har saknat dig" ♥♥♥♥♥♥ till er alla andra också, GOD JUL! 23 dec, 2011 17:08 |
|
expelliarmus
Elev |
23 dec, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Tack.Valmo Skickar en julkram till dig! ^^ ♥ 23 dec, 2011 17:10 |
|
Luna 1
Elev |
kakan42: Oh, tack så mycket ♥
Valmo: Du är bäst, ta åt dig! Jag skulle inte saknat dig om jag inte tyckt om dig, eller hur? Du är häftig, fin, söt, bäst, awesome, gullig och bara.. underbar! God Jul på dig ♥
Tumblr.
23 dec, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
Valmo: Tack så extremt mycket för att du nämnde mig.
Tack igen. 23 dec, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2011 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen