Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dinomaid
Elev |
hyperion
Asså du har ju rätt, men jaq vet inte riktigt vad jag tycker om Blaine längre... Han är så underbar men samtidigt inte "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 17 dec, 2012 22:27 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av dinomaid: hyperion Asså du har ju rätt, men jaq vet inte riktigt vad jag tycker om Blaine längre... Han är så underbar men samtidigt inte Alltså, självklart får man tycka om honom. Tyckte också han var helt okej innan han och Kurt blev ihop, när han var den mentorn som han var skriven för att vara. Men det jag stör mig på är att så många Blaine fans tror att solen skiner ur hans röv och att han inte kan göra något fel bara för att det är Blaine och han spelas av Darren Criss, och det funkar inte liksom så. ![]()
17 dec, 2012 22:33 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men alltså, nej. Nej. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! hyperion: I think I love you, Nej men allt du sade är så jäkla sant och jag orkar inte med Blaine för att han är en sån bastard som tror att han är värsta perfekta pojkvännen när han egentligen bara är en stor bitch. >
17 dec, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
I still like blaine ♥ Men uuuggh han var way to påträngande förra avsnittet x_x även om det var Burt som hade planerat x]
18 dec, 2012 07:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: thiis I still like blaine ♥ Men uuuggh han var way to påträngande förra avsnittet x_x även om det var Burt som hade planerat x] 18 dec, 2012 07:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
hyperion: Du har rätt, Blaine gjorde dåliga saker, och jag respektar din åsikt
Men själv tycker jag Blaine är helt fantastisk. I just love him ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
18 dec, 2012 07:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
(edit: hyperion ur actually perfect ♥ du slog typ huvudet på spiken eller hur man säger med allting som jag inte gillar med blaine/klaine men jag såg ditt inlägg just efter att jag hade gjort det här inlägget eheheh de passar inte så bra tillsammans men ah well du är cOOL ok thank)
ibland tänker jag på hur messed up klaine är just nu och undrar om de någonsin kommer att fixa detta och blir helt deprimerad sen stöter jag på gifs som denna på tumblr and i just ![]() yes youre gonna make it you love each other youre perfect together oh my god please be boyfriends again i miss you ♥ ♥ ♥ ugH feelings. ![]()
18 dec, 2012 15:23 |
|
hyperion
Elev |
Miskel I think I love you too!
GinnyOlivia Du är cool du med, och jag är glad att du faktiskt fattar even though you still ship it, it's all I'm asking for ♥ Ginny!!!! Blaine har sina stunder, det kan jag medge, men problemet är att han saknar så mycket djup. Hans karaktär blev skriven för några få avsnitt, sen insåg RIB vad mycket pengar Darrens röst och ansikte genererade och då ändrade de på allting och reducerade Kurt från: Kurt Hummel, the amazing and talented diva, till: Kurt Hummel, Blaine Andersons boyfriend. And I just don't like it. ---- And over to other things. Jag verkligen hatar, HATAR hur de bara droppade Kurt och Sams (och Quinns) storyline efter Duets. De bara sket i det totalt. Kunde de inte fått någon av dem att kämpa lite? Att Sam kom där sen, efter att ha sett Kurts egna duett, och bara "dude, jag vill sjunga med dig". Eller om Kurt pressat på igen och bara struntat i vad världen tycker. För de böjde sig för världen. De böjde sig för vad "the world deems more appropriate". Och jag hatar det så mycket. Och nu syftar jag inte på att de skulle gå runt och skita ut regnbågar tillsammans, men att de i alla fall hade gjort någonting. För just nu är det det enda som händer är att Kurt försöker skydda Sam genom att inte sjunga med honom, för att världen inte kommer tillåta det. Och sen bara släpper Glee det och visar att nej, världen skulle inte tillåta det. Istället för att de fick göra något tillsammans och visa att det är okej, har de satt upp en stor skylt som säger att man ska sätta sina egna känslor och viljor åt sidan och böja sig för världen och folks fördomar. Det äcklar mig, gör mig ledsen, gör mig arg och bara nej. Nej, Glee, ni misslyckades. Ni misslyckades stort. Ni ville bryta stereotyper och istället gjorde ni fårorna i stenen djupare. ![]()
18 dec, 2012 20:07 |
|
scarhead
Lärare |
18 dec, 2012 20:24 |
|
dinomaid
Elev |
hyperion
Åhh... Nu vill jag ha en Kum duett... Men jag håller med, den glömdes bort snabbt. Fast Glee är ju typ kända för att droppa storylines hela tiden... Karofsky? Tike som gjorde slut utan någon som helst förklaring? Blaine var junior i säsong 2 och 3? Det här är ju bara en liten del av allt RIB verkar glömma bort alltså.... "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 18 dec, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen