Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 395 396 397 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Sirius_Musta
Elev

Avatar


Emil. Har aldrig riktigt lärt mig att gilla Pippi. Hela historien känns så orealistisk på ett sätt jag inte gillar. Annars älskar jag AL, hon har skrivit många fantastiska böcker!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

8 feb, 2013 10:10

BlondaHermione
Elev

Avatar


Hujeda mig vilken svår fråga. JAG VET INTE

Alltså jag läste Emil som kvällsläsning varenda kväll som sex år, fast som ännu yngre, fyra fem år klädde jag alltid ut mig till Pippi och tvingade min moster och syster att vara Tommy och Annika.

Fast jag tror det blir Emil, för han spelas i filmerna av en bättre skådespelare och dialekterna är finare. Han målas och framställs som en söt liten kille med luddigt, vittblont hår med en "mysse och en bysse", och... nej, Emil är underbar. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

8 feb, 2013 13:11

Obliviate_
Elev

Avatar


emil, tror jag..

8 feb, 2013 13:13

baramin
Elev

Avatar

+1


Åh svårt, himla tight men det blir nog Pippi pga genusskäl. Jag gillade att kunna säga "MEN PIPPI ÄR TJEJ OCH HON ÄR STARKAST I VÄRLDEN" till pojkarna på dagis som sade att killar är starkare än tjejer. Då vart det tyst på dem!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

8 feb, 2013 13:26

IamAK
Elev

Avatar


pippi!

8 feb, 2013 14:15

Borttagen

Avatar


Jag vet inte riktigt.... Men Pippi tar jag nog....!

8 feb, 2013 14:42

Borttagen

Avatar


Pippi! Har alltid gillat girl-power, pirater, båtar, och huvudkaraktärer som är lite utav rebeller. Emil i all ära men jag hatade hans pappa.

8 feb, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Pippi tror jag. . . (?)

8 feb, 2013 15:01

Borttagen

Avatar


Jag har alltid älskat Pippi Långstrump, och när jag var mindre och såg på Emil i Lönnebärga blev jag lite rädd för hans pappa

8 feb, 2013 16:01

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Pippi...Emil...Pippi...Emil... ööh MIO MIN MIO svarar jag 8D

tycker Rymdkonungen...

8 feb, 2013 16:02

1 2 3 ... 395 396 397 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.