One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 17:43 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: jag kan varken spela gitarr eller piano eller något så jag kan inte göra något sådant i'm a failure MEN DU kan sjunga underbaaart 1 maj, 2012 17:44 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: jag kan varken spela gitarr eller piano eller något så jag kan inte göra något sådant i'm a failure ACAPELLA! ^^ ♥♥ ![]()
1 maj, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 17:45 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: FUNKAR JU ALLTIDSkrivet av scarhead: jag kan varken spela gitarr eller piano eller något så jag kan inte göra något sådant i'm a failure ACAPELLA! ^^ ♥♥ [user] Optic[/user] - aw taaack vänta har du hört mig sjunga? xd 1 maj, 2012 17:46 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: FUNKAR JU ALLTIDSkrivet av scarhead: jag kan varken spela gitarr eller piano eller något så jag kan inte göra något sådant i'm a failure ACAPELLA! ^^ ♥♥ [user] Optic[/user] - aw taaack vänta har du hört mig sjunga? xd Näää... HAHAHA 1 maj, 2012 17:55 |
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 17:55 |
|
si_tonks
Elev |
Jag acapella omfg.
http://soundcloud.com/si_tonks/mor Herregud, jag låter mycket sämre när jag sjunger acapella, HAHA x) ![]()
1 maj, 2012 17:58 |
|
scarhead
Lärare |
Jag gillar inte min röst så mycket fast jag tycker jag sjunger fint x)
men jag kan försöka mig på någon, kan kanske sjunga One Thing acapella för jag sjunger den bättre acapella. xD 1 maj, 2012 17:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag gillar inte min röst så mycket fast jag tycker jag sjunger fint x) men jag kan försöka mig på någon, kan kanske sjunga One Thing acapella för jag sjunger den bättre acapella. xD Samma här, HAHAAH x) ![]()
1 maj, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen