@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
asså.. jajfaöjflöeöofnl vi får veta våra nya klasser till sjuan inom den närmaste veckan. JAG VILL INTE !
16 apr, 2012 14:42 |
|
Celebikai
Elev |
16 apr, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
16 apr, 2012 15:05 |
|
leumas vän
Elev |
Coolt att dom har filmat i Japan. Eller är det Kina? Såg ut som både och XD Men! Varför var dom helt random i underkläderna bara sådär? xD 16 apr, 2012 15:08 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: asså.. jajfaöjflöeöofnl vi får veta våra nya klasser till sjuan inom den närmaste veckan. JAG VILL INTE ! Jag ville inte heller komma i en ny klass i 7:an. Våran klass som vi gått i 6 år i skulle bli 3 olika tillsammans med 2 andra skolor. Och, det blev ännu bättre! Fick underbara vänner och hade en kanontid på högstadiet!
16 apr, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Vi jobbar om HP i skolan
Alla retar mig och kallar mig geek, men det är kul ändå! 16 apr, 2012 15:16 |
|
Celebikai
Elev |
leumas vän: filmad i tokyo, yup c:
dom är JEXY AND THEY KNOW IT (fast jag gillar inte den delen tbh, lite för mycket nudity) ![]()
16 apr, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Sitter på Skavsta flygplats nu.
16 apr, 2012 15:24 |
|
Celebikai
Elev |
oj, alla som följer mig på tumblr får nog en dash full med jedward.
BEST BIRTHDAY EVER typ. glömmer hela tiden att jag är 14, måste ändra min tumblr-info. ![]()
16 apr, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Jag är så jävla arg just nu.
16 apr, 2012 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen