@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. Jag tänkte redan från början att hon skulle dö men nu.... Åh jag har fäst mig vid henne och tycker om henne! (Det är en hungerspelen fanfic så den är inte så munter heller...) Men jag ska göra hennes död fin, den ska vara meningsfull. *Snyft* Wait. Du snackar om Asteria? OMG HAR JAG MISSAT ETT KAPITEL ELLER VAD? Du har missat två kapitel ikväll DAMN IT HAR RÅKAT KLICKA PÅ SLUTA BEVAKA TRÅDEN why is it always me? 15 apr, 2012 22:50 |
|
cannedcorn
Elev |
15 apr, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. Jag tänkte redan från början att hon skulle dö men nu.... Åh jag har fäst mig vid henne och tycker om henne! (Det är en hungerspelen fanfic så den är inte så munter heller...) Men jag ska göra hennes död fin, den ska vara meningsfull. *Snyft* Wait. Du snackar om Asteria? OMG HAR JAG MISSAT ETT KAPITEL ELLER VAD? Du har missat två kapitel ikväll DAMN IT HAR RÅKAT KLICKA PÅ SLUTA BEVAKA TRÅDEN why is it always me? Kila dit så fort du kan då! 15 apr, 2012 22:51 |
|
DeathDownAlex
Elev |
*Smygreklam*
UndergroundPebbles första vlog 15 apr, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Jag hatar min klass och jag hatar min skola. Jag vill ut och hem, inte in och ut.
15 apr, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Imorgon åker jag till Irland, så jag kommer inte kunna vara inne på mugglis förens på torsdag. </3
Just so you know. 15 apr, 2012 23:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
så nu kära söta mugglisar skall prinsessan sova xD så här med önskar jag eder godnatt ♥ sov så sött och dröm om småkryp ni mött ♥
![]()
15 apr, 2012 23:35 |
|
J-star Black
Elev |
En sak jag inte begriper är att det verkar vara minst antal personer i Gryffindor på Hogwarts, men på Pottermore är de flest
![]() ![]()
15 apr, 2012 23:43 |
|
Prue
Elev |
Dricker påskmust :3 mouhaha
15 apr, 2012 23:51 |
|
Solkatten
Elev |
Kan inte sova
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen