@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Fu att jag spoilar mig så mycket inom the hunger games utan att en tänka på det förrens det är försent, inte ens läst böckerna men vet typ allt som kommer hända ändå, bajs
15 apr, 2012 22:06 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Knizzlare Du är typ 20 % hel mig och om jag räknar med alla "båda " svaren blir det väl typ 30? haha vet inte hur jag ska räkna ut det Alice... Du är 40% Sovsvampen men om det är 10 frågor kan du ju ta 5% för varje båda frågor? kanske? eller nåt xD ![]()
15 apr, 2012 22:07 |
|
Solkatten
Elev |
Den första delen av NP i engelska på torsdag ... men är inte så nervös. Gillar engelska :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt....
15 apr, 2012 22:42 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu ... skola i morgon
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. 15 apr, 2012 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
känner mig stolt när jag idag har
1)varit social med människor i irl 2)handlat Slytherin emblem, 3)två hp böcker, 4)3 Mötley Crüe cd:s, 5)ett Wii och zelda spel till det 6)jag skrivit ett kapitel till min ff nu är jag en stolt liten Cara ![]()
15 apr, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. Jag tänkte redan från början att hon skulle dö men nu.... Åh jag har fäst mig vid henne och tycker om henne! (Det är en hungerspelen fanfic så den är inte så munter heller...) Men jag ska göra hennes död fin, den ska vara meningsfull. *Snyft* 15 apr, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. Jag tänkte redan från början att hon skulle dö men nu.... Åh jag har fäst mig vid henne och tycker om henne! (Det är en hungerspelen fanfic så den är inte så munter heller...) Men jag ska göra hennes död fin, den ska vara meningsfull. *Snyft* Wait. Du snackar om Asteria? OMG HAR JAG MISSAT ETT KAPITEL ELLER VAD? 15 apr, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, min novell är så sorglig att jag mår dåligt.... I'm with you sistah. Jag dödade huvudkaraktären i min ff och ångrade mig sen för det var egentligen inte meningen att den skulle sluta. Rekommenderas ej. Jag tänkte redan från början att hon skulle dö men nu.... Åh jag har fäst mig vid henne och tycker om henne! (Det är en hungerspelen fanfic så den är inte så munter heller...) Men jag ska göra hennes död fin, den ska vara meningsfull. *Snyft* Wait. Du snackar om Asteria? OMG HAR JAG MISSAT ETT KAPITEL ELLER VAD? Du har missat två kapitel ikväll 15 apr, 2012 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen