@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Jag tycker att fler ska göra sånadära hur lik är du *nån mugglis* grejer ahaha, älskar dom! Och typ test på quidditchplanen också, älskar test etc. OwO Jag vill göra en. :3 15 apr, 2012 21:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Jag tycker att fler ska göra sånadära hur lik är du *nån mugglis* grejer ahaha, älskar dom! Och typ test på quidditchplanen också, älskar test etc. OwO Jag vill göra en. :3 Gör en då!! ![]()
15 apr, 2012 21:17 |
|
Sovsvampen
Elev |
Hur lik är du Sovsvampen?
Blått eller Grönt? Galexkatniss eller PeetaxKatniss? Nummer 11 eller 9? Vår eller sommar? Linne eller t-shirt? Hund eller katt? Romione eller Dramione? Natt eller dag? Ris eller potatis? Lakris eller coca-cola godisar?
15 apr, 2012 21:21 |
|
smartbabe
Elev |
15 apr, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
15 apr, 2012 21:26 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag tycker att fler ska göra sånadära hur lik är du *nån mugglis* grejer ahaha, älskar dom! Och typ test på quidditchplanen också, älskar test etc. OwO Testa min? C: Jaha. 15 apr, 2012 21:28 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Hur lik är du Sovsvampen? Blått eller Grönt? Galexkatniss eller PeetaxKatniss? Nummer 11 eller 9? Vår eller sommar? Linne eller t-shirt? Hund eller katt? Romione eller Dramione? Natt eller dag? Ris eller potatis? Lakris eller coca-cola godisar? Forever alone, aja
15 apr, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
MER TINTIN-GIFS PÅ MIN DASHBOARD, TJOHOOO!
Liksom.. vänta.. vänta, måste kolla en grej 15 apr, 2012 21:36 |
|
accioron
Elev |
Tittar på HBP-trailern och får seriöst rysningar över hur bra den är. Synd att filmen var en katastrof dock, lmao.
15 apr, 2012 21:38 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Knizzlare: Jag tycker att fler ska göra sånadära hur lik är du *nån mugglis* grejer ahaha, älskar dom! Och typ test på quidditchplanen också, älskar test etc. OwO Testa min? C: nu har jag gjort de Sovsvampen: Blått Peeta troja fast jag har inte läst så mkt xd Nummer 9 Sommar vet intee D: båda! Katt Romione på riktigt och dramione i ffs så..båda! Dag Beror på vilket ris men om det är basmati/jasminris så helt klart ris men annars potatis Coca-cola godisar xD allt är bättre än lakrits enligt mig typ ![]()
15 apr, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



























Mugglarportalen