Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
23 dec, 2011 10:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: ^ Thanks :> Men vad ger du komplimang för...? :$ För att....NI ÄR BÄST! 23 dec, 2011 10:06 |
|
childhoodlight
Elev |
23 dec, 2011 10:07 |
|
leumas vän
Elev |
23 dec, 2011 10:09 |
|
Ginnyy
Elev |
23 dec, 2011 10:27 |
|
Borttagen
|
Twix Really?! Alligator? That is so awesome tack så jätte mycket!
Lizzie Lovegood Tack så jätte mycket! Det är alltid så trevligt att ha dig här! High five for being awesome! ;D LeeGordan .... Jag tänker säga att jag tycker du är grym och ignorera hela avifårss saken 23 dec, 2011 10:39 |
|
Elley
Elev |
Lizzie Lovegood; I can't find words! Thank you, honey! ♥ Självklart borde vi snacka mer, det är bara att skicka iväg en uggla om du känner för det! Bits bara på lördagar, you know
Förresten, Luna 1, hur blir det med vår fantastiska fanfiction underbara cheya? :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
23 dec, 2011 10:42 |
|
Luna 1
Elev |
Lizzie Lovegood: OMG, vad glad jag blev nu! Du verkar vara helt undebar, tycker ockspvi borde prata mera
Elley: Jag vet inte :I DETTA MÅSTE VI TA TAG I! ♥
Tumblr.
23 dec, 2011 11:59 |
|
Twix
Elev |
Lizzie Lovegood: Åh, tack så mycket lilla, söta, underbara fru! DFTBA! ♥
avifors: Ja, en härlig, awesome alligator är vad du är. :> 23 dec, 2011 12:43 |
|
kakan42
Elev |
Twix silken cool bold du had!!
Luna 1 du verkar riktigt rolig 23 dec, 2011 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen