Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 394 395 396 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Trocadero är bääääst (efter Fanta Exotic, ofc ) ♥

7 feb, 2013 18:56

MissBellatrix
Elev

Avatar


Tänk er... man sitter på stranden, ursvettig... Och så tar man en cola... Den är så där perfekt och behaglig...
Coca cola ofc!

Hey there. You come here often?

7 feb, 2013 19:15

Conflate
Elev

Avatar


Aldrig smakat på trocadero men älskar coca cola så YES COKE IT IS ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

7 feb, 2013 19:38

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag fattar inte varför alla är så galna i Coca Cola. Visst är det rätt så gott, men det är helt klart överskattat! Och jag tror faktiskt att jag gillar Trocadero bättre. Men jag väljer det mest för att Coca Cola är alldeles för "hajpat"!

Resultat i frågan "Trocadero eller Coca Cola?": 19-6 till Coca Cola!

Obs! Ny fråga (förhoppningsvis något jämnare än förra ... ^^

8 feb, 2013 08:14

EmahS
Elev

Avatar


Emil i Lönneberga.
Pippi i all ära, men Emil har det lilla extra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

8 feb, 2013 08:20

MizzNina
Elev

Avatar


Pippi Långstrump!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

8 feb, 2013 08:27

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Pippi Långstrump!

Hon var favoriten efter/bredvid Ronja. Hon är en sailor, flyger bilar drivna på Karlssons klister och rullar nerför backar i tunna. Hon är inte riktigt klooook! ♥

Emil var brors favorit och jag var som emot hans "hyss" när jag var liten. Fast jag var nog snarare trött på hans dumhet. Nej, man kan inte visa självaste palten ur en skål om man är högre upp än den som skall beskåda verket. Klart som fan att det faller ur skålen om man vänder på den. Eller att man sätter på sig samma skål två gånger... och bara skall "visa hur han gjorde första gången" när det sker en andra gång. Åååååh jag orkar inte den sortens idioti. hahah eller jag orkade väl inte. Idag är Emil ett charmigt mästerverk men jag ogillade det rätt skarpt i barnsben.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 feb, 2013 08:28

Ginny00
Elev

Avatar


Pippi ♥ Jag var alltid livrädd för Emils pappa..

8 feb, 2013 08:31

Borttagen

Avatar


Pippi!

8 feb, 2013 08:44

Borttagen

Avatar

+1


Oj, jag missade en hel omgång! Men jag skulle ha sagt Trocadero.

På den nya väljer jag Emil i Lönneberga, mest för jag tycker att tv-serien/filmerna har så hög kvalitet, de känns så genuina och genomarbetade. Men jag tycker samtidigt det är en rätt hemsk historia i barnuppfostringssynvinkel, och hans far är ju lugnt den som borde spärras in istället för stackars Emil.

8 feb, 2013 09:59

1 2 3 ... 394 395 396 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.