@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
15 apr, 2012 18:23 |
|
Margaret
Elev |
En anka går in i en bar och frågar bartendern:
”Har du bröd?” Bartendern: ”Nej.” Ankan: ”Har du bröd?” Bartendern: ”Nej.” ... ... Ankan: ”Har du bröd?” Bartendern: ”Nej, vi har inget bröd” Ankan: ”Har du bröd?” Bartendern: ”Nej vi har inget jävla bröd här!” Ankan: ”Har du bröd?” Bartendern: ”Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!” Ankan: ”Har du spik?” Bartendern: ”Nej.” Ankan: ”Har du bröd?" ![]()
15 apr, 2012 18:24 |
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 18:25 |
|
9te
Elev |
Heter BladeFelicis3862 och jag skickar en förfrågan till dig "Tuta och kör Ernie!"
15 apr, 2012 18:28 |
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 18:30 |
|
linnvendela
Elev |
Just close your eyes
The sun is going down You'll be all right No one can hurt you now Come morning light You and I'll be safe and sound ♥ Jaha. 15 apr, 2012 18:36 |
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 18:37 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av linnvendela: Just close your eyes The sun is going down You'll be all right No one can hurt you now Come morning light You and I'll be safe and sound ♥ Läskigt.... Lyssnade just på den xD
15 apr, 2012 18:43 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av linnvendela: Just close your eyes The sun is going down You'll be all right No one can hurt you now Come morning light You and I'll be safe and sound ♥ Läskigt.... Lyssnade just på den xD Jag älskar den ^^ ♥ Jaha. 15 apr, 2012 18:47 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
15 apr, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen