@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska äta tacos idag.
15 apr, 2012 14:39 |
|
Elley
Elev |
15 apr, 2012 14:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elley: Vilken hårfärg skulle jag passa i? :3 ![]() Har egentligen lockigt hår Väldigt intressant, know. ♥ Brunt eller svart. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Är på påskmiddag =)
15 apr, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Defending Harry Potter på facebook nu också. Sorgliga människor det finns ♥
15 apr, 2012 15:27 |
|
EmahS
Elev |
alltså. majoriteten av hans fans är minderåriga, och det här trendar på twitter? jag är blir orolig för fandomen!
![]() Bättre var det när jag var ung
15 apr, 2012 15:43 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av EmahS: Tja, 1D-fandomen är egentligen inte bättre (vi har haft riktigt.. låt oss säga, inte barnvänliga twitter trends) men alltså.. nej o_Oalltså. majoriteten av hans fans är minderåriga, och det här trendar på twitter? jag är blir orolig för fandomen! ![]() Bättre var det när jag var ung min bästis är en belieber och hon är 11 år och ska fylla tolv.. 15 apr, 2012 15:47 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: Tja, 1D-fandomen är egentligen inte bättre (vi har haft riktigt.. låt oss säga, inte barnvänliga twitter trends) men alltså.. nej o_Oalltså. majoriteten av hans fans är minderåriga, och det här trendar på twitter? jag är blir orolig för fandomen! ![]() Bättre var det när jag var ung min bästis är en belieber och hon är 11 år och ska fylla tolv.. Det känns så fel! Så väldigt fel! hah
15 apr, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Vilken hårfärg skulle jag passa i? :3 ![]() Har egentligen lockigt hår Väldigt intressant, know. ♥ GAAAH Y U SO PRETTY?! 15 apr, 2012 15:55 |
|
Ida S
Lärare |
Har knappt suttit vid datorn på hela veckan och plötsligt känner jag mig helt... efter och borta.
"we live together, and harry does all the cooking." 15 apr, 2012 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen