@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: jag ville bli en hufflepuff! Skrivet av J-star Black: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: jag med! Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor jag fick inte den frågan Nej, det är olika frågor jag vet, men jag ville ha den frågan så att jag kunde svara gryning och bli en ravenclaw. o__o Blev du det då? J-star Black: Jag orkar inte ehe... o.o
15 apr, 2012 12:16 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: jag ville bli en hufflepuff! Skrivet av J-star Black: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: jag med! Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor jag fick inte den frågan Nej, det är olika frågor jag vet, men jag ville ha den frågan så att jag kunde svara gryning och bli en ravenclaw. o__o Blev du det då? J-star Black: Jag orkar inte ehe... o.o haha, jag själv funderar på att byta, gillar inte mitt namn ![]() ![]()
15 apr, 2012 12:17 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av LoonyMe: ne, jag blev i GryffindoreSkrivet av ronnyponny: Skrivet av LoonyMe: jag ville bli en hufflepuff! Skrivet av J-star Black: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: jag med! Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor jag fick inte den frågan Nej, det är olika frågor jag vet, men jag ville ha den frågan så att jag kunde svara gryning och bli en ravenclaw. o__o Blev du det då? J-star Black: Jag orkar inte ehe... o.o
15 apr, 2012 12:17 |
|
LoonyMe
Elev |
15 apr, 2012 12:18 |
|
scarhead
Lärare |
Alltså, bara för jag skrev det där uppe betyder inte att det är sant. Jag fick inte ens frågan någon gång, man kunde väl hamna var som helst. x)
15 apr, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Nu har jag blivit beroende av att titta på anime igen. :s
15 apr, 2012 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor Jag fick inte den frågan "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 12:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Jag tror inte jag heller fått den frågan någon gång. :3Skrivet av J-star Black: Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor Jag fick inte den frågan 15 apr, 2012 12:30 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor Jag fick inte den frågan haha, fast den frågan ångrar jag inte, är ingen morgonperson ![]() ![]()
15 apr, 2012 12:30 |
|
scarhead
Lärare |
Jag satt och läste på en Tumblr där en tjej ville ta livet av sig och flera (inkl jag) försöker få henne att inte göra det. Mitt i allt, kommer det här upp.
Kill yourself if you want ... nothing's gonna change The fuck? Jag känner inte henne, men jag vill verkligen inte att hon ska ta livet av sig. Edit: ''Fuck One Direction. Kill yourself'' Äckelvärld vi lever i. </3 15 apr, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen