Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: ^ ÅH vad snäll du är! Tack ♥ thiis! Och måste passa på att säga att childhoodlights nya profilbild är gorgeous! Verkligen gorgeous♥ 22 dec, 2011 21:19 |
|
childhoodlight
Elev |
22 dec, 2011 21:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lizzie Lovegood: Tack! Vad snällt av dig ♥ Du verkar vara en kanonhärlig tjej, keep up the good work :'D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 dec, 2011 21:24 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Lizzie Lovegood: Tack! Vad snällt av dig ♥ Du verkar vara en kanonhärlig tjej, keep up the good work :'D
23 dec, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood Awws, va gullig du är, detsamma! ♥
23 dec, 2011 01:01 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
23 dec, 2011 08:41 |
|
kakan42
Elev |
NEWBORN super snygg bild den är super cool!!
childhoodlight tack för att du skapade en sån här bra tråd!!!! 23 dec, 2011 08:53 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood, tackar, tackar!
23 dec, 2011 09:43 |
|
childhoodlight
Elev |
23 dec, 2011 09:59 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2011 10:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen