Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
14 dec, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
asså gud, har bara sett halva första avsnittet och shippar redan Rachel/finn (var det så dem hette?)
14 dec, 2012 19:05 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska kolla på Glee nu
..vilken säsong och vilket avsnitt?? eller ska jag bara slumpa? 14 dec, 2012 19:22 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag ska kolla på Glee nu ..vilken säsong och vilket avsnitt?? eller ska jag bara slumpa? Enligt random.org ska du se avsnitt 3 säsong 1!
14 dec, 2012 19:27 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag ska kolla på Glee nu ..vilken säsong och vilket avsnitt?? eller ska jag bara slumpa? Ååh se s02e16 ♥ 14 dec, 2012 19:30 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det var säkert dem du menade asså gud, har bara sett halva första avsnittet och shippar redan Rachel/finn (var det så dem hette?) Spoiler: Tryck här för att visa!
14 dec, 2012 19:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Ginny00: Säsong 3 Episode 1 Jag ska kolla på Glee nu ..vilken säsong och vilket avsnitt?? eller ska jag bara slumpa? ![]()
14 dec, 2012 20:19 |
|
Victoire Weasly
Elev |
14 dec, 2012 20:22 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ryan Murphy, can you please just let Klaine be happy 4ever and be just lovely and amazing? ![]() ![]()
14 dec, 2012 20:46 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av EmahS: Varför inte liksom? __________________________________________________ EDIT!!!!!!!!!!!! SPOTIFY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förra avsnittet + julskivan! Men neeeeeeeej! HEMSKTHEMSKTHEMSKT.
14 dec, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen