Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Trocadero. Fast egentligen är Pepsi Max det bästa ♡
7 feb, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Coca Cola!
7 feb, 2013 17:10 |
|
Dream
Elev |
Coca Cola. I detta fall är klassikern självfallen, Trocadero har en smaksättning som jag inte är förtjust i men som jag dricker ändå. :'P
7 feb, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Coca Cola
7 feb, 2013 17:30 |
|
Miss Black
Elev |
7 feb, 2013 17:55 |
|
Borttagen
|
Coca cola. Åh, jag gillar INTE Trocadero
7 feb, 2013 18:00 |
|
moaskywalkr
Elev |
7 feb, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Coca cola.♥
7 feb, 2013 18:21 |
|
Shaunee
Elev |
Coca cola
7 feb, 2013 18:41 |
|
Elin Lovegood
Elev |
7 feb, 2013 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen