Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 393 394 395 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag och min kompis gick runt vid majbrasan idag och sjöng WMYB för full hals så att alla trodde att vi var höga eller något.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0gqlsSWvE1qmwb38.gif

30 apr, 2012 21:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasley<3:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så trött på hur folk behandlar mig bara för att jag gillar One Direction. En viss vän till mig ÄLSKAR att göra narr av det hela. Jag har varit okej med det några gånger tills hon skickar detta till mig: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&amp;v=t7CHfqg0wd8

ALLTSÅ. Jag tycker att det är bara hemskt. Tråkigt och rent av respektlöst. Alla kanske inte tycker som jag men jag är trött på all skit man får bara för att man gillar ett viss band -.- Är så jävla trött på det.
Fan vad taskigt! Mina kompisar kanske blir lite trötta på mig när jag bara snackar om samma sak och en säger att hon inte alls gillar det jag gillar för att retas men ingen e dum. Blev rätt sur när jag såg den där videon!

Jag hade ett gott skratt åt den X) Nämen, videon är ju helt klart ett skämt, det är ju lika "elakt" på alla verisioner de har gjort av låtar
Ta det med en nypa salt, bara.

Angående din kompis... Jag har likadant, fast med fyra... Not so fun. Men jag vet att de skämtar, och jag ger tillbaka med samma mynt när jag kan
Själv är jag okej med lite skämt hit o dit.Vad jag inte är okej med när folk inte respekterar en. När folk alltid måste påpeka saker, visa en saker och dom förväntar sig att man ska gilla det. Jag är trött på det och vill att folk ska låta mig vara med det jag gillar. Kan dom bara inte acceptera det och låta det vara?

30 apr, 2012 21:31

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Håller på att lära mig One Thing på munspel
Jag tror jag håller på att få syrebrist i hjärnan av allt blåsande....


hahah lycka till
hoppas du överlever XP

Kärlek till alla!

30 apr, 2012 21:53

Maharajah
Elev

Avatar

+1


Folket, lyssna på den här covern på Stole my heart...

http://t.co/H6Gnh2OU

30 apr, 2012 21:58

IamAK
Elev

Avatar


lyssnar på den acoustiska versionen av "one thing" och dör. deras röster ♥ varför är dom så flawless?

30 apr, 2012 22:12

Maharajah
Elev

Avatar


Btw folket, vad tycker ni om Zerrie? Alltså Zayn och Perrie?

30 apr, 2012 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Btw folket, vad tycker ni om Zerrie? Alltså Zayn och Perrie?

... VEM ÄR PERRIE? O.O *Känner mig efter*

30 apr, 2012 22:21

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Btw folket, vad tycker ni om Zerrie? Alltså Zayn och Perrie?


vi vet ju inte riktigt vad som är på gång ens... men liksom om dom nu är ihop så kul för dom. men känns lite jobbigt för mig xD men jag hatar inte henne eller så. vet inte mycket om henne för den delen heller, men hon verkar trevlig.

30 apr, 2012 22:24

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Maharajah:
Btw folket, vad tycker ni om Zerrie? Alltså Zayn och Perrie?

... VEM ÄR PERRIE? O.O *Känner mig efter*


Perrie var med i X factor i höstas och vann med sin grupp, ska väl tydligen vara Zayns flickvän just nu enligt vissa källor

30 apr, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Maharajah:
Btw folket, vad tycker ni om Zerrie? Alltså Zayn och Perrie?

... VEM ÄR PERRIE? O.O *Känner mig efter*


Perrie var med i X factor i höstas och vann med sin grupp, ska väl tydligen vara Zayns flickvän just nu enligt vissa källor

... My heart just got broken. </3

Men men, om det nu är sant och om han älskar henne så är jag glad för honom ändå. ♥

30 apr, 2012 22:27

1 2 3 ... 393 394 395 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.