@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Omg imorgon åker jag till Irland. Vad roligt! Vart i Irland ska ni stanna? I Dublin, vi kommer bara vara där några dagar, vi åker hem på torsdag morgon. Men jag tror att vi kommer åka till några orter/ställen utanför Dublin också. :3 Jag vill åka till Mullingar, men det ligger alldeles för långt bort ifrån Dublin.. :c 15 apr, 2012 11:53 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av scarhead: Jag svarade ungefär samma svar som när jag kom till Ravenclaw = hamnade i Slytherin, the fuck? DÄRFÖR, folks, litar jag inte på Pottermore-testet. Inte jag heller. Hamnade i Gryffindor och det är det elevhemmet jag hör minst till i. Dessutom var det konstiga frågor som black or white & moon or stars. Wtf. Ja, jag vet! Vad spelar det för roll om jag gillar gryning eller solnedgång?? ![]() ![]()
15 apr, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omg imorgon åker jag till Irland. åh, jag smugglar in mig i din resväska! 15 apr, 2012 11:55 |
|
LoonyMe
Elev |
15 apr, 2012 11:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 12:00
|
|
scarhead
Lärare |
Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin.
15 apr, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Omg, nooo. </3
Jag gjorde så att Slytherin förlorade elevhemspoäng på pottermore. D: 15 apr, 2012 11:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 11:59
|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor ![]() ![]()
15 apr, 2012 11:59 |
|
LoonyMe
Elev |
15 apr, 2012 12:00 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av J-star Black: jag med!Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor
15 apr, 2012 12:01 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: jag med! Skrivet av scarhead: Bah - GRYNING. då är du uppe tidigt på morgonen, du kommer till Ravenclaw. SOLNEDGÅNG - du är uppe på kvällen. du kommer till Slytherin. haha, jag valde solnedgång och hamnade i Gryffindor jag fick inte den frågan
15 apr, 2012 12:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen