@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men jao.. snart ska vi dra på loppis och jag ska leta efter Tintin-stuff..
BOOYAAAH! 15 apr, 2012 11:31 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
THE AWKWARD MOMENT WHEN YOUR MOTHER AND FATHER READS THE HUNGER GAMES
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 11:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( Jaa, ,en inte så iaf. Vi kan ju bara bestämma att vi åker och fikar eller något liknande igen, och gör det. Det var så träääävligt. Yääääs, it was. 15 apr, 2012 11:36 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( Jaa, ,en inte så iaf. Vi kan ju bara bestämma att vi åker och fikar eller något liknande igen, och gör det. Det var så träääävligt. Yääääs, it was. Va? "Lika trevligt kommer det vara lika trevligt." *seg* Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:37 |
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( Jaa, ,en inte så iaf. Vi kan ju bara bestämma att vi åker och fikar eller något liknande igen, och gör det. Det var så träääävligt. Yääääs, it was. Va? "Lika trevligt kommer det vara lika trevligt." *seg* omg, förlåt. Mamma kom och störde och jag blev lite förvirrad. Det skulle stå att lika trevligt kommer det bli. :3 15 apr, 2012 11:38 |
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 11:40 |
|
LoonyMe
Elev |
15 apr, 2012 11:41 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( Jaa, ,en inte så iaf. Vi kan ju bara bestämma att vi åker och fikar eller något liknande igen, och gör det. Det var så träääävligt. Yääääs, it was. Va? "Lika trevligt kommer det vara lika trevligt." *seg* omg, förlåt. Mamma kom och störde och jag blev lite förvirrad. Det skulle stå att lika trevligt kommer det bli. :3 Ahaaaa. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:41 |
|
LoonyMe
Elev |
15 apr, 2012 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen