@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag sitter och skriker "accio frukost" som en galning i mitt vardagsrum. o.o
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen!
15 apr, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Funderar på att se The secret of the unicorn efter att jag kommit hem från Titanic.. TINTANIC FTW!
15 apr, 2012 11:17 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 15 apr, 2012 11:22 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( 15 apr, 2012 11:25 |
|
Solkatten
Elev |
SKOLA I MORGON!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 11:26 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Iris, förlåt, tänkte inte på det. :3 Ja, vi MÅSTE träffas igen! Hahah, ja det måste vi! :3 Yea. Hur länge var ni kvar där sen? :3 Inte jättelänge, kanske en halvtimme? Vet inte riktigt... Åh, okej. ;3 Det är synd att ni bor så "långt" bort. ;( Jaa, eller, inte så långt. Vi kan ju bara bestämma att vi åker och fikar eller något liknande igen, och gör det. Det var så träääävligt. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 11:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 11:33
|
|
smartbabe
Elev |
15 apr, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen