@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Alice...: Jag får aLdrig mitt Pottermore mail?! när registrerade du dig? Igår kl 15 D:
15 apr, 2012 10:50 |
|
Twix
Elev |
Någon som vill köra Wizard's Duel med mig? Alice... Jag registrerade mig igår kl. 2 14 och fick mitt mail kl. 5 i natt, så du får säkert ditt mail snart 15 apr, 2012 10:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 10:54
|
|
scarhead
Lärare |
15 apr, 2012 10:51 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mina kompis väckte mig vid i sommras på typ samma sett.. fast med en tvättsvamp som de kramade ut över mitt huvud. Jag älskar de sååååå... -.- Det är ett bevis på jättebra vänner, har jag märkt. :' Var glad över att de gjorde väckte dig på det sättet. :> ![]()
15 apr, 2012 10:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag tkt det var jätte roligt xD jahaja jag är så elak xDMina kompis väckte mig vid i sommras på typ samma sett.. fast med en tvättsvamp som de kramade ut över mitt huvud. Jag älskar de sååååå... -.- ![]()
15 apr, 2012 10:54 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem efter en supertrevlig träff med Dobby, a free elf och LolligaLuna. :' det var askul, vi måste träffas snart igen Haha, ja! Först var det lite pinsamma tystnader, men sedan lättnade det ju! C: precis - i början, haha x) men det blir ju typ alltid så när man möter nya människor, i alla fall för mig x) Vi bara: eh... *skratt* hela tiden i början x) Jaja, men det var skitkul i alla fall! haha, eller hur x) men jaa, vi måste bestämma något nytt datum då vi kan träffas Ja! Denna gång ska jag inte gå så tidigt. okej, bra Hahah, har typ fått hundra meddelanden där det står att ni taggat mig nu! xD MEN VI MÅSTE TRÄFFAS IGEN, det var supermys! c: Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 apr, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jag tkt det var jätte roligt xD jahaja jag är så elak xD Mina kompis väckte mig vid i sommras på typ samma sett.. fast med en tvättsvamp som de kramade ut över mitt huvud. Jag älskar de sååååå... -.- Ja, jag vet. Fast elak på ett snällt sett 15 apr, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Omg imorgon åker jag till Irland.
15 apr, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Nå väl.. har tagit en alvedon mot tandvärken och nu ska jag ta ett glas coca cola, fatta hur smart jag är XD
15 apr, 2012 11:05 |
|
EmahS
Elev |
ARGH!!!!!! >.<
Jävla teknologi! Ville se på HP & PS på min blu-ray, som jag gjort innan. Men nej, nu måste jag visst uppdatera min blu-ray för att se på exakt samma film, på exakt samma blu-ray. och inte fungerar det att uppdatera förrän vi köpt en mils lång nätverkskabel eftersom tv:n är för långt från routern. Hatar det här. Så nu kan jag inte se min film.
15 apr, 2012 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen