@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
leegordan Sure c: har jag dig som vän?
speech! 15 apr, 2012 08:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: leegordan Sure c: har jag dig som vän? I think so :3 15 apr, 2012 08:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: leegordan Sure c: har jag dig som vän? I think so :3 Vad heter du? speech! 15 apr, 2012 08:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: leegordan Sure c: har jag dig som vän? I think so :3 Vad heter du? -signaturen- 15 apr, 2012 08:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: leegordan Sure c: har jag dig som vän? I think so :3 Vad heter du? -signaturen- Åååh okej xD speech! 15 apr, 2012 08:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luckyBella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av luckyBella: Skrivet av Borttagen: Trodde att det skulle vara skitsvårt att hitta passande kläder till dansuppvisningen som jag har i början av maj, men jag hade tydligen en massa som passar bra till just det temat som vi har på dansen. Eller, rättare sagt min mamma, haha. Jag rotade lite i hennes garderob och hittade en vit kjol med spetskanter, ett vitt linne med små silvriga paljetter och typ... ''Blommönstrade tunna spetstights''. Skönt att jag inte behöver åka runt och köpa och leta efter kläder till uppvisningen iallafall. Oooh, låter awesome! Ska också ha dansuppvisning i början av Maj. Vad är det för slags dans du går på och vilket tema är det? Det är streetdance och något annat som jag inte minns vad det heter. ^^ Det är tema ''bröllop'', haha. Men det är för att det är ett teaterbröllop(två personer i dansgruppen ''gifter sig'' Vad är det för slags dans som du dansar? Gud vad roligt det verkar, har aldrig själv haft det temat förr Jag dansar lite olika, Street (aka Hiphop), Show, Jazz, Balett och Modernt. Men jag ska då inte upprträda med baletten, hehe. Vilken låt ska du uppträda till? Någon awesome remix eller liknande? Lady Gaga - Marry the night Haha. Men jag kommer bli jättenervös eftersom det är den störtsa publiken som jag kommer ha dansat inför, plus att en kändis kommer dit också, och då vill man kanske inte dansa dåligt. xD 15 apr, 2012 09:34 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag älskar min mugglarportalen-mail
without something there is no nothing 15 apr, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
Någon mer som vill duellera på pottermore? :3 Adda FlameRune7839
15 apr, 2012 09:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 apr, 2012 09:48 |
|
joel9324
Elev |
15 apr, 2012 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen