Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3932 3933 3934 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


leegordan Sure c: har jag dig som vän?

speech!

15 apr, 2012 08:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
leegordan Sure c: har jag dig som vän?

I think so :3

15 apr, 2012 08:40

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
leegordan Sure c: har jag dig som vän?

I think so :3

Vad heter du?

speech!

15 apr, 2012 08:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
leegordan Sure c: har jag dig som vän?

I think so :3

Vad heter du?

-signaturen-

15 apr, 2012 08:47

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
leegordan Sure c: har jag dig som vän?

I think so :3

Vad heter du?

-signaturen-

Åååh okej xD

speech!

15 apr, 2012 08:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av luckyBella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av luckyBella:
Skrivet av Borttagen:
Trodde att det skulle vara skitsvårt att hitta passande kläder till dansuppvisningen som jag har i början av maj, men jag hade tydligen en massa som passar bra till just det temat som vi har på dansen. Eller, rättare sagt min mamma, haha. Jag rotade lite i hennes garderob och hittade en vit kjol med spetskanter, ett vitt linne med små silvriga paljetter och typ... ''Blommönstrade tunna spetstights''.

Skönt att jag inte behöver åka runt och köpa och leta efter kläder till uppvisningen iallafall.


Oooh, låter awesome! Ska också ha dansuppvisning i början av Maj. Vad är det för slags dans du går på och vilket tema är det?

Det är streetdance och något annat som jag inte minns vad det heter. ^^ Det är tema ''bröllop'', haha. Men det är för att det är ett teaterbröllop(två personer i dansgruppen ''gifter sig'' i början av låten och sen dansar vi vanlig streetdance typ. :3 Halva gruppen kommer vara utklädda till killar och ha typ skjorta/kavaj och sånt, mendans tjejerna ska ha typ kjol/klänning eller något annat festligt.

Vad är det för slags dans som du dansar?

Gud vad roligt det verkar, har aldrig själv haft det temat förr
Jag dansar lite olika, Street (aka Hiphop), Show, Jazz, Balett och Modernt. Men jag ska då inte upprträda med baletten, hehe.
Vilken låt ska du uppträda till? Någon awesome remix eller liknande?

Lady Gaga - Marry the night
Haha. Den första dansen som vi lärde oss(vi fick dock bara välja en som vi skulle visa upp eftersom det är typ sex andra grupper som ska visa upp också, fast vi är den äldsta gruppen) var flera olika låtar som dom hade blandat in lite här och var typ och jag gillade den dansen väldigt mycket, tror att den skulle ha sett häftig ut på uppvisningen dessutom. Men men, nu blev det ju inte den dansen. Vi kommer dock ha konfetti på dansen som vi ska visa upp, så ganska bra blir väl den också. ^^
Men jag kommer bli jättenervös eftersom det är den störtsa publiken som jag kommer ha dansat inför, plus att en kändis kommer dit också, och då vill man kanske inte dansa dåligt. xD

15 apr, 2012 09:34

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag älskar min mugglarportalen-mail

without something there is no nothing

15 apr, 2012 09:36

Borttagen

Avatar


Någon mer som vill duellera på pottermore? :3 Adda FlameRune7839

15 apr, 2012 09:45

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag skall väcka mina kompisar med vattenpistol

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

15 apr, 2012 09:48

joel9324
Elev

Avatar


Älskar Pottermore!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

15 apr, 2012 09:50

1 2 3 ... 3932 3933 3934 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.