@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?!
15 apr, 2012 07:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: speech! 15 apr, 2012 07:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; 15 apr, 2012 07:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- speech! 15 apr, 2012 07:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- ... Och sen orkar man inte vara vaken på natten.. Och då vaknar man tidigt igen... Och så går allt runt i en dum cirkel... -.- 15 apr, 2012 08:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- ... Och sen orkar man inte vara vaken på natten.. Och då vaknar man tidigt igen... Och så går allt runt i en dum cirkel... -.- precis -.- wääh hate it speech! 15 apr, 2012 08:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- ... Och sen orkar man inte vara vaken på natten.. Och då vaknar man tidigt igen... Och så går allt runt i en dum cirkel... -.- precis -.- wääh hate it Jag med... Tror jag ska försöka sova lite nu... 15 apr, 2012 08:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- ... Och sen orkar man inte vara vaken på natten.. Och då vaknar man tidigt igen... Och så går allt runt i en dum cirkel... -.- precis -.- wääh hate it Jag med... Tror jag ska försöka sova lite nu... Gör't, kanske du är lite piggare sen c: speech! 15 apr, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade för tidigt... VARFÖR KAN JAG INTE SPVA NÄR JAG FÅR DET ?! ELLER HUR SÅ ÄR DET FÖR MIG MED D::::: Jobbigt som fan själv... Speciellt när man är trött ;_; Ja och sen går man omkring som någon slags spöke hela förmiddagen och är trött -.- ... Och sen orkar man inte vara vaken på natten.. Och då vaknar man tidigt igen... Och så går allt runt i en dum cirkel... -.- precis -.- wääh hate it Jag med... Tror jag ska försöka sova lite nu... Gör't, kanske du är lite piggare sen c: Näe, det skulle vara ett mirakel om jag somnade nu...Soljävlen lyser in genom fönstret -.- 15 apr, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw- Duell? Pottermore? :3
15 apr, 2012 08:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen