Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3930 3931 3932 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


User: Hej!

Cleverbot: Gillar du glass?

User: Såklart.

Cleverbot: Haha.

User: Gillar du glass?

Cleverbot: Yes sir!

User: Vilken smak gillar du mest?

Cleverbot: Bakad potatis med tonfiskr*ra.

User: Det finns ingen sådan glass smak!

Cleverbot: Vart finns det inte några kaniner någonstans?

User: Jag pratade inte om kaniner ...

Cleverbot: Du är ju fan bög!!!

User: Bitch.

Cleverbot: Was meinst du?

Dafuq!?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 apr, 2012 01:41

Detta inlägg ändrades senast 2012-04-15 kl. 01:42
Antal ändringar: 1

Prue
Elev

Avatar


Är så trött att jag snart somnar på datorn... men jag börjar ju bli hungrig också :o vad göra? Beslutstångest...!

15 apr, 2012 01:42

Borttagen

Avatar


Jag och MonsterCookie flummar på FB :3

15 apr, 2012 01:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Prue:
Är så trött att jag snart somnar på datorn... men jag börjar ju bli hungrig också :o vad göra? Beslutstångest...!

Ta en macka och sätt dig vid datorn igen

15 apr, 2012 01:43

Solkatten
Elev

Avatar


Shit alltså, kommer inte orka gå upp på måndag xD Fast jag vill det inte heller ... *cry*

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 apr, 2012 01:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Shit alltså, kommer inte orka gå upp på måndag xD Fast jag vill det inte heller ... *cry*

Välkommen till klubben

15 apr, 2012 01:49

Solkatten
Elev

Avatar


Fyller inte typ Emma Watson år idag? o.O Har för mig att det var den 15 april!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 apr, 2012 01:50

Prue
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Prue:
Är så trött att jag snart somnar på datorn... men jag börjar ju bli hungrig också :o vad göra? Beslutstångest...!

Ta en macka och sätt dig vid datorn igen

Noooo haha vill inte vända dygnet fel. Ska sova nu ! Annars hade jag lätt gjort det det är ju nu det mesta är aktivt (tumblr, twitter etc) alla amerikaner är vakna :p

15 apr, 2012 02:01

leumas vän
Elev

Avatar


Natthumor! X'D
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_m28ud9dGHp1qg3ob8o1_500.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

15 apr, 2012 03:14

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!min hund väckte mig skittidigt och ville ut och han hade bajsat 2ggr inomhus redan på dennatten märkte vi... UGH

D:

speech!

15 apr, 2012 05:56

1 2 3 ... 3930 3931 3932 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.