Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Haha, ser du Avifårss, vi har redan lärt oss! ^^
Jaha. 21 dec, 2011 22:45 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Amandan: MayoGryffindor, du är en otroligt fin och härlig tjej! Alltså, avgudar typ dina ögon! du är så himla schysst också, och du är smart. Tack så mycket ! "She's buying the stairway to heaven" 21 dec, 2011 22:56 |
|
Twix
Elev |
Alligator
Vacker Impulsiv Frukt Ormlik Ruskig Surrig Lullig Igelkott Znarkare Zzzz Inkassör Elecktropop Lussebulle Operatör Vimsig Enkrona Glass Oj Ork Dromedar Känner att jag kanske skulle behöva utöka mitt ordförråd? xD 21 dec, 2011 23:18 |
|
Elley
Elev |
Komplimang till alla små skitar som någon gång tänkt "That girl is beautiful!" om mig, för fan vad rätt ni har!
http://nouw.com/ellenfelixson/
22 dec, 2011 09:10 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Det där gillade jag
"She's buying the stairway to heaven" 22 dec, 2011 11:54 |
|
Borttagen
|
Komplimang till Ida i min paralellklass för att hon gjorde det här : http://www.youtube.com/watch?v=pTC6x8w4pVo&sns=fb
Hon har skrivit låten själv, och hon sjöng inför hela skolan+ lärare och pesionärer. Jag är inte kompis med henne, men jag är ändå jäkligt stolt och otroligt avundsjuk på hennes röst och gitarr skills.. 22 dec, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
Snart är man Master of Death... ett inlägg kvar... i det ska jag ge komplimanger till er, som ni säkert förstår!
Luna 1: Jag börjar med dig underbara Wilma. Du är söt, sjukt duktig på att skriva fictions och jag tycker inte att du ska tycka illa om dig själv. Jag jar dock inte pratat så mycket med dig, skulle du vilja ge mig en chans? avifors: Du coola Slytherinprefekt, du är sjukt rolig och jag skrattar jätteofta när jag ser dina inlägg! LolligaLuna: Du är en väldigt snäll tjej som jag pratat ytterst lite med. Vi kanske skulle kunna börja prata lite mer? Twix: My dear wife... hur många gånger ger jag dig komplimanger? många gånger! Mest för att du är awesome! Elley: Söt och trevlig tjej! Vi kanske borde snacka lite mer? och massa människor jag tycker är awesome: GinnyOlivia Kintsugi childhoodlight expelliarmus Dracos Tvillingsyster Ida S Erfa Li Piggy LeeGordan Tonkss mine MoonChiild Grå Damen Pixie Katla Knizzlare Valmo linnvendela Det här är människor jag brukar tänka extra mycket på, tycker verkar trevliga och som jag har gett en liten komplimang i huvudet till. Kram kram! 22 dec, 2011 21:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-23 kl. 09:52
|
|
childhoodlight
Elev |
22 dec, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: ^ ÅH vad snäll du är! Tack ♥ thiis! Och måste passa på att säga att childhoodlights nya profilbild är gorgeous! 22 dec, 2011 21:16 |
|
childhoodlight
Elev |
22 dec, 2011 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen