Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 392 393 394 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Haha, ser du Avifårss, vi har redan lärt oss! ^^

Jaha.

21 dec, 2011 22:45

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Skrivet av Amandan:
MayoGryffindor, du är en otroligt fin och härlig tjej! Alltså, avgudar typ dina ögon!
du är så himla schysst också, och du är smart.

Tack så mycket ! Blev verkligen glad, haha, säger bara detsamma om dig. Du är söt och trevlig och dessutom sjunger du fantastiskt bra

"She's buying the stairway to heaven"

21 dec, 2011 22:56

Twix
Elev

Avatar


Alligator
Vacker
Impulsiv
Frukt
Ormlik
Ruskig
Surrig

Lullig
Igelkott
Znarkare
Zzzz
Inkassör
Elecktropop

Lussebulle
Operatör
Vimsig
Enkrona
Glass
Oj
Ork
Dromedar

Känner att jag kanske skulle behöva utöka mitt ordförråd? xD

21 dec, 2011 23:18

Elley
Elev

Avatar

+2


Komplimang till alla små skitar som någon gång tänkt "That girl is beautiful!" om mig, för fan vad rätt ni har!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

22 dec, 2011 09:10

MayoGryffindor
Elev

Avatar


^Det där gillade jag

"She's buying the stairway to heaven"

22 dec, 2011 11:54

Borttagen

Avatar


Komplimang till Ida i min paralellklass för att hon gjorde det här : http://www.youtube.com/watch?v=pTC6x8w4pVo&sns=fb
Hon har skrivit låten själv, och hon sjöng inför hela skolan+ lärare och pesionärer.
Jag är inte kompis med henne, men jag är ändå jäkligt stolt och otroligt avundsjuk på hennes röst och gitarr skills..

22 dec, 2011 14:16

Borttagen

Avatar

+1


Snart är man Master of Death... ett inlägg kvar... i det ska jag ge komplimanger till er, som ni säkert förstår!

Luna 1: Jag börjar med dig underbara Wilma. Du är söt, sjukt duktig på att skriva fictions och jag tycker inte att du ska tycka illa om dig själv. Jag jar dock inte pratat så mycket med dig, skulle du vilja ge mig en chans?

avifors: Du coola Slytherinprefekt, du är sjukt rolig och jag skrattar jätteofta när jag ser dina inlägg!

LolligaLuna: Du är en väldigt snäll tjej som jag pratat ytterst lite med. Vi kanske skulle kunna börja prata lite mer?

Twix: My dear wife... hur många gånger ger jag dig komplimanger? många gånger! Mest för att du är awesome!

Elley: Söt och trevlig tjej! Vi kanske borde snacka lite mer?

och massa människor jag tycker är awesome:
GinnyOlivia
Kintsugi
childhoodlight
expelliarmus
Dracos Tvillingsyster
Ida S
Erfa
Li
Piggy
LeeGordan
Tonkss
mine
MoonChiild
Grå Damen
Pixie
Katla
Knizzlare
Valmo
linnvendela

Det här är människor jag brukar tänka extra mycket på, tycker verkar trevliga och som jag har gett en liten komplimang i huvudet till.
Kram kram!

22 dec, 2011 21:00

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-23 kl. 09:52
Antal ändringar: 4

childhoodlight
Elev

Avatar


^ ÅH vad snäll du är! Tack ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

22 dec, 2011 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
^ ÅH vad snäll du är! Tack ♥

thiis!
Och måste passa på att säga att childhoodlights nya profilbild är gorgeous!

22 dec, 2011 21:16

childhoodlight
Elev

Avatar


Puss, hela du är gorgeous!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

22 dec, 2011 21:17

1 2 3 ... 392 393 394 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.