Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 392 393 394 ... 560 561 562
Användare Inlägg
ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ailiiin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥
JAG MED D:

De va så sorgliiigt! :'(

14 dec, 2012 16:16

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ailiiin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥
JAG MED D:

De va så sorgliiigt! :'(

Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

14 dec, 2012 16:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ailiiin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥
JAG MED D:

De va så sorgliiigt! :'(

Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3
Uh ja. VÄNTA. Är det nu det är uppehåll?

14 dec, 2012 16:18

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ailiiin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥
JAG MED D:

De va så sorgliiigt! :'(

Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3
Uh ja. VÄNTA. Är det nu det är uppehåll?

Jaaa, de är de!

14 dec, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?

14 dec, 2012 16:23

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?

Ska kolla om alla säsonger typ haha, plus kolla the New Normal och American Horror Story ^^
Men ååh, kommer sakna Glee ändååå! ♥

14 dec, 2012 16:30

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Spoiler:
Tryck här för att visa!Oh god, jag älskade Feliz Navidad ♥ så underbart ahaha

Quiiinn, sorgligt, EVEN IF THIS ISN'T REAL DON'T FUCKING BREAK MY HEART RYAN

Kuuuuuurt är så fin. ♥

NEJ BURT INTE PROSTATACANCER NEJ FUCK OM HAN DÖR DÅ.

Åh, ice skating ♥ Kändes lite stelt though :c

"Where's your sense of adventure?" Hahaha alltså att klippa in motorcykeln där - wonderful

Vilken fin scen med the Puckersons! Åh, älskar deras relation..

..faktumet att Brittany tror på 21st december, ♥

Jinglebell rock!! ♥

Haha, vilket gulligt bröllop. xD Tvivlar dock på att det kommer hålla..

"So, who's winning?" Kurt du är så ointresserad att det är skitgulligt ok.

NYADA BLAINE, JA NYADA, DU SKA GÅ PÅ NYADA, THAT'S THE WAY IT SHOULD BE OH YES ♥

14 dec, 2012 16:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Borttagen:
^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?

Ska kolla om alla säsonger typ haha, plus kolla the New Normal och American Horror Story ^^
Men ååh, kommer sakna Glee ändååå! ♥
Åh jag med ♥

14 dec, 2012 16:34

MissLollo
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Okej så jag störde mig rejält på det här avsnittet. Fick ingen skön julkänsla alls
Bram (gillar fortfarande inte det shippet) var faktiskt ganska sött här, men att de skulle gifta sig?? WTF? Nej usch! Jingle Bell Rock gav mig jättemycket Mean Girls feelings, vet inte varför jag alltid ska koppla ihop de två sakerna...
Klaine kändes skitstelt, det var nog lite för tidigt för de att kunna umgås normalt igen...
Puck och Jake med sina mammor var nog den biten jag gillade bäst. Har funderat själv hur en family reunion mellan de skulle vara...
Och sen har vi det här hoppandet mellan LA,NY och Lima men framförallt tiderna! Först är det julafton sen juldagen och sen julafton igen och helt plötsligt den 18..?
Det kunde de verkligen gjort bättre tycker jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

14 dec, 2012 16:56

Neeyum
Elev

Avatar


love actually är en av mina absoluta favoritfilmer
Spoiler:
Tryck här för att visa!alltså brittany och sam är så söta när dom vaknar den 22 december HAHAHA♥

14 dec, 2012 16:57

1 2 3 ... 392 393 394 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.