ailiiin
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥ JAG MED D:
De va så sorgliiigt! :'(
14 dec, 2012 16:16
|
LunaLovegood1
Elev
|
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥ JAG MED D:
De va så sorgliiigt! :'(
Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3
14 dec, 2012 16:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥ JAG MED D:
De va så sorgliiigt! :'(
Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3 Uh ja. VÄNTA. Är det nu det är uppehåll?
14 dec, 2012 16:18
|
ailiiin
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥ JAG MED D:
De va så sorgliiigt! :'(
Alltså jag vet jag dör vill bara gå och dö nu <//3 Uh ja. VÄNTA. Är det nu det är uppehåll?
Jaaa, de är de!
14 dec, 2012 16:22
|
|
Borttagen
|
^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?
14 dec, 2012 16:23
|
ailiiin
Elev
|
Skrivet av Borttagen: ^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?
Ska kolla om alla säsonger typ haha, plus kolla the New Normal och American Horror Story ^^
Men ååh, kommer sakna Glee ändååå! ♥
14 dec, 2012 16:30
|
Ginny00
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Oh god, jag älskade Feliz Navidad ♥ så underbart ahaha
Quiiinn, sorgligt, EVEN IF THIS ISN'T REAL DON'T FUCKING BREAK MY HEART RYAN
Kuuuuuurt är så fin. ♥
NEJ BURT INTE PROSTATACANCER NEJ FUCK OM HAN DÖR DÅ.
Åh, ice skating ♥ Kändes lite stelt though :c
"Where's your sense of adventure?" Hahaha alltså att klippa in motorcykeln där - wonderful
Vilken fin scen med the Puckersons! Åh, älskar deras relation..
..faktumet att Brittany tror på 21st december, ♥
Jinglebell rock!! ♥
Haha, vilket gulligt bröllop. xD Tvivlar dock på att det kommer hålla..
"So, who's winning?" Kurt du är så ointresserad att det är skitgulligt ok.
NYADA BLAINE, JA NYADA, DU SKA GÅ PÅ NYADA, THAT'S THE WAY IT SHOULD BE OH YES ♥
14 dec, 2012 16:33
|
|
Borttagen
|
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Borttagen: ^ NOOOOOOOOOOOO WHAT ABOUT MY LIFE THEN?
Ska kolla om alla säsonger typ haha, plus kolla the New Normal och American Horror Story ^^
Men ååh, kommer sakna Glee ändååå! ♥ Åh jag med ♥
14 dec, 2012 16:34
|
MissLollo
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Okej så jag störde mig rejält på det här avsnittet. Fick ingen skön julkänsla alls 
Bram (gillar fortfarande inte det shippet) var faktiskt ganska sött här, men att de skulle gifta sig?? WTF? Nej usch! Jingle Bell Rock gav mig jättemycket Mean Girls feelings, vet inte varför jag alltid ska koppla ihop de två sakerna...
Klaine kändes skitstelt, det var nog lite för tidigt för de att kunna umgås normalt igen...
Puck och Jake med sina mammor var nog den biten jag gillade bäst. Har funderat själv hur en family reunion mellan de skulle vara...
Och sen har vi det här hoppandet mellan LA,NY och Lima men framförallt tiderna! Först är det julafton sen juldagen och sen julafton igen och helt plötsligt den 18..?
Det kunde de verkligen gjort bättre tycker jag.
14 dec, 2012 16:56
|
Neeyum
Elev
|
love actually är en av mina absoluta favoritfilmer
Spoiler: Tryck här för att visa!alltså brittany och sam är så söta när dom vaknar den 22 december HAHAHA♥
14 dec, 2012 16:57
|
Du får inte svara på den här tråden.