@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: För hundra år och en minut sedan kolliderade Titanic med isberget. Coolt 8D Fast hemskt också såklart(^_^' I know.. ska se filmen i 3D i morgon.. 14 apr, 2012 23:45 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av Solkatten: Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg. Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD stackare :c HHAHAAHAHAHAHHAAH Det gör inte så mycket, det var ändå bara massa äckliga mindre goda skummgummigodisar, haha xD OCH VARFÖR GAV DU DEM INTE TILL MIG OM JAG FÅR FRÅGA? D: Du får åka upp till fjällen och hämta dom om du vill ;p 14 apr, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill duellera på pottermore btw? :3 JAG! BronzeDust27487 14 apr, 2012 23:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av Solkatten: Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg. Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD stackare :c HHAHAAHAHAHAHHAAH Det gör inte så mycket, det var ändå bara massa äckliga mindre goda skummgummigodisar, haha xD OCH VARFÖR GAV DU DEM INTE TILL MIG OM JAG FÅR FRÅGA? D: Du får åka upp till fjällen och hämta dom om du vill ;p Okej *åker* c8< speech! 14 apr, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
Men.. om man ska se Titanic utan att behöva gå på toa så måste man väl se till att man äter senast två timmar innan filmen börjar?
Ja.. så är det ja och då får jag inte äta efter klockan ett i morgon och jag kommer hungra sönder på bion men. JAG SKA GRÅTA SÅ BIOSTOLEN BLIR BLÖT, NÄSDUKAR FRAM! Sen ska jag sitta och bah "Om jag och Tintin skulle råka ut för det där, vad skulle göras då?".. Och då kommer jag gråta ännu mer </3 14 apr, 2012 23:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Gå. På. Toa. Under. Reklamen. Innan. Filmen.Men.. om man ska se Titanic utan att behöva gå på toa så måste man väl se till att man äter senast två timmar innan filmen börjar? Ja.. så är det ja och då får jag inte äta efter klockan ett i morgon och jag kommer hungra sönder på bion men. JAG SKA GRÅTA SÅ BIOSTOLEN BLIR BLÖT, NÄSDUKAR FRAM! Sen ska jag sitta och bah "Om jag och Tintin skulle råka ut för det där, vad skulle göras då?".. Och då kommer jag gråta ännu mer </3 Gör jag alltid, funkar galant. Fast ja, jag dricker två klunkar under hela filmen så det kanske är därför. 14 apr, 2012 23:53 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luckyBella: Skrivet av Borttagen: Trodde att det skulle vara skitsvårt att hitta passande kläder till dansuppvisningen som jag har i början av maj, men jag hade tydligen en massa som passar bra till just det temat som vi har på dansen. Eller, rättare sagt min mamma, haha. Jag rotade lite i hennes garderob och hittade en vit kjol med spetskanter, ett vitt linne med små silvriga paljetter och typ... ''Blommönstrade tunna spetstights''. Skönt att jag inte behöver åka runt och köpa och leta efter kläder till uppvisningen iallafall. Oooh, låter awesome! Ska också ha dansuppvisning i början av Maj. Vad är det för slags dans du går på och vilket tema är det? Det är streetdance och något annat som jag inte minns vad det heter. ^^ Det är tema ''bröllop'', haha. Men det är för att det är ett teaterbröllop(två personer i dansgruppen ''gifter sig'' Vad är det för slags dans som du dansar? Gud vad roligt det verkar, har aldrig själv haft det temat förr Jag dansar lite olika, Street (aka Hiphop), Show, Jazz, Balett och Modernt. Men jag ska då inte upprträda med baletten, hehe. Vilken låt ska du uppträda till? Någon awesome remix eller liknande?
14 apr, 2012 23:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mu på er, jag heter 4lv4 och jag är här för att snacka en massa onödiga saker cx
speech! 15 apr, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Gå. På. Toa. Under. Reklamen. Innan. Filmen.Men.. om man ska se Titanic utan att behöva gå på toa så måste man väl se till att man äter senast två timmar innan filmen börjar? Ja.. så är det ja och då får jag inte äta efter klockan ett i morgon och jag kommer hungra sönder på bion men. JAG SKA GRÅTA SÅ BIOSTOLEN BLIR BLÖT, NÄSDUKAR FRAM! Sen ska jag sitta och bah "Om jag och Tintin skulle råka ut för det där, vad skulle göras då?".. Och då kommer jag gråta ännu mer </3 Gör jag alltid, funkar galant. Fast ja, jag dricker två klunkar under hela filmen så det kanske är därför. Jag ska inte ha något att äta.. max en påse tintin-godis.. ♥ 15 apr, 2012 00:02 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, omg x'D Och när han skrev lol på whiteboarden eller den. Asså, gud xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2012 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen