Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3926 3927 3928 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon måste diskutera Titanic med mig i morgon kväll sen när jag kommer hem..

ÅH MY GUD, VÄNTA.. JAG KANSKE HITTAR NÅGRA TINTIN-FILMER PÅ LOPPIS I MORGON, IIIIIIIH!

14 apr, 2012 23:30

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.

Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD

14 apr, 2012 23:31

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Solkatten:
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.

Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD

Omg. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 apr, 2012 23:35

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Solkatten:
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.

Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD

stackare :c HHAHAAHAHAHAHHAAH

speech!

14 apr, 2012 23:39

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Solkatten:
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.

Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD

stackare :c HHAHAAHAHAHAHHAAH

Det gör inte så mycket, det var ändå bara massa äckliga mindre goda skummgummigodisar, haha xD

14 apr, 2012 23:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av luckyBella:
Skrivet av Borttagen:
Trodde att det skulle vara skitsvårt att hitta passande kläder till dansuppvisningen som jag har i början av maj, men jag hade tydligen en massa som passar bra till just det temat som vi har på dansen. Eller, rättare sagt min mamma, haha. Jag rotade lite i hennes garderob och hittade en vit kjol med spetskanter, ett vitt linne med små silvriga paljetter och typ... ''Blommönstrade tunna spetstights''.

Skönt att jag inte behöver åka runt och köpa och leta efter kläder till uppvisningen iallafall.


Oooh, låter awesome! Ska också ha dansuppvisning i början av Maj. Vad är det för slags dans du går på och vilket tema är det?

Det är streetdance och något annat som jag inte minns vad det heter. ^^ Det är tema ''bröllop'', haha. Men det är för att det är ett teaterbröllop(två personer i dansgruppen ''gifter sig'' i början av låten och sen dansar vi vanlig streetdance typ. :3 Halva gruppen kommer vara utklädda till killar och ha typ skjorta/kavaj och sånt, mendans tjejerna ska ha typ kjol/klänning eller något annat festligt.

Vad är det för slags dans som du dansar?

14 apr, 2012 23:41

Borttagen

Avatar

+2


För hundra år och en minut sedan kolliderade Titanic med isberget.

14 apr, 2012 23:41

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
För hundra år och en minut sedan kolliderade Titanic med isberget.


Coolt 8D Fast hemskt också såklart(^_^'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

14 apr, 2012 23:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-04-14 kl. 23:44
Antal ändringar: 1

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Solkatten:
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.

Jag med, fast jag glömde mitt i fjällen xD

stackare :c HHAHAAHAHAHAHHAAH

Det gör inte så mycket, det var ändå bara massa äckliga mindre goda skummgummigodisar, haha xD

OCH VARFÖR GAV DU DEM INTE TILL MIG OM JAG FÅR FRÅGA? D:

speech!

14 apr, 2012 23:44

Cara Riddle
Elev

Avatar


Hur kan man inte älska Willy Wonka?? Han är för underbar ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

14 apr, 2012 23:45

1 2 3 ... 3926 3927 3928 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.