@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kommer jag klara av att se Titanic i morgon?
NÅGRA SOM VILL KÖRA EN TINYCHAT BTW? 14 apr, 2012 23:12 |
|
Pixie
Elev |
14 apr, 2012 23:13 |
|
scarhead
Lärare |
14 apr, 2012 23:14 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Trodde att det skulle vara skitsvårt att hitta passande kläder till dansuppvisningen som jag har i början av maj, men jag hade tydligen en massa som passar bra till just det temat som vi har på dansen. Eller, rättare sagt min mamma, haha. Jag rotade lite i hennes garderob och hittade en vit kjol med spetskanter, ett vitt linne med små silvriga paljetter och typ... ''Blommönstrade tunna spetstights''. Skönt att jag inte behöver åka runt och köpa och leta efter kläder till uppvisningen iallafall. Oooh, låter awesome! Ska också ha dansuppvisning i början av Maj. Vad är det för slags dans du går på och vilket tema är det?
14 apr, 2012 23:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Godkväll personer, hur måsas det? x'3
speech! 14 apr, 2012 23:19 |
|
baramin
Elev |
Hemma från Stockholm! Har några halvfantastiska historier att berätta, men det får bli någon annan gång när jag inte behöver sömn akut.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 apr, 2012 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kommer jag klara av att se Titanic i morgon? NÅGRA SOM VILL KÖRA EN TINYCHAT BTW? Jag! Länkar! Någon som vill duellera på pottermore btw? :3 14 apr, 2012 23:22 |
|
leumas vän
Elev |
Ni kanske ska hålla lite låg profil över det så att ingen tar illa upp eller blir avundsjuk på er? XD 14 apr, 2012 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Höhö, har fortfarande kvar godis från mitt påskägg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen