Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Anmärkningsvärd
Värdefull Iögonfallande Falukorv Ofelbar Rosenrasande Storslagen 21 dec, 2011 21:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 dec, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
elastiskt
x-men pproffsig eLEET lyxig laktosintolerant invisible adorable raggmunk mystisk utomjording superhjälte Tandborste wasabi impulsköp xenofobi Lat isbjörn zahara zebra ingefära eelektrisk Lamatränare ostkaka vardagsrumsgolv exploderande gosig ormtjusare olivolja dammsugare Galen rusningstrafik åskvigg Daim avokado monster o.o elektromagnetisk strålning nattklotkaktus ginny_ginny Jisses ._. ![]() 21 dec, 2011 21:23 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
21 dec, 2011 21:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Härliga, fantastiska och fina Lingonbean. Du är bra du! :'D ♥
Och många kramar och tack till starka, snygga, vackra Li som gjort mig glad många gånger, inte minst på senare tid ♥ Sedan ett tack och uppmärksammat "YOH, DU ÄR BÄST" till Erfa! Hahaha fatta vad mesig jag är men när du likeade The Hobbit-inlägget hoppade jag i taket av glädje. Eller något... (kanske bör man fråga: vad är det för fel på mig?). Men vafaaaan. Erfa, du är grym! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 dec, 2011 21:41 |
|
Luna 1
Elev |
Dracos Tvillingsyster: Alltså, fina du ♥ Vill tacka för stödet jag fick av dig, och att det nästan första du säger när vi pratar är :Hur mår du?. Det känns så skönt att någon bryr sig, att du orkar lyssna. Du är helt fantastisk med ett hjärta av guld. Jag ville seriöst krama dig så mycket att jag kramade datorn. Du är för söt för att vara sann också, du är så sjukt underbar, och jag är så glad att du finns ♥
D uktig R olig A wesome C irkus-häftig (DET ÄR HÖGT UPP I HÄFTIGHET! ♥ ) O troligt fin på alla sätt och vis S öt ♥ T indrande V acker I scool L ollig L jus i livet♥ I love you-awesome N alle G osig S uper Y eah, she's so awesome S lutar aldrig förbluffa dig med söthet ♥ T appa glaser i golvet-underbar E nastående R öd om näsan då hon blir kaaaaall
Tumblr.
21 dec, 2011 21:46 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Wilma. Det är klart att jag vill veta hur du mår. Du fick mig att le och bli tårögd nu finis. Puss på dig. Du är stark och vacker. ♥
21 dec, 2011 21:53 |
|
linnvendela
Elev |
avifors: Du gjorde min och ginny_ginny's dag heeeeelt super genom att skicka ett meddelande. LOVE YOU! ♥
ginny_ginny sa nyss "Aaaah, aviforce (Jaa, hon sa AVIFORCE!) räddade våra liiiiiv!" Jaha. 21 dec, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: avifors: Du gjorde min och ginny_ginny's dag heeeeelt super genom att skicka ett meddelande. LOVE YOU! ♥ ginny_ginny sa nyss "Aaaah, aviforce (Jaa, hon sa AVIFORCE!) räddade våra liiiiiv!" VICTORYYYY!!! 21 dec, 2011 22:40 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: avifors: Du gjorde min och ginny_ginny's dag heeeeelt super genom att skicka ett meddelande. LOVE YOU! ♥ ginny_ginny sa nyss "Aaaah, aviforce (Jaa, hon sa AVIFORCE!) räddade våra liiiiiv!" Yes, you're AWESOME
21 dec, 2011 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen