EmahS
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Så, dagens avsnitt...
Spoiler: Tryck här för att visa!Sämsta avsnittet på hela s4 (ett av de sämsta på alla säsonger tillsammans)! Och jag älskar julavsnitten, men det här var det sämsta. Och Rory? Varför var han en ängel? Vad har hänt med honom i serien?
Nä. Besvikelsen är total, och inte ens låtarna var bra. Möjligen sista...
Lär inte se det här avsnittet flera gånger.
Bara jag som kände så?... Hihi jag är typ helt tvärt om xD
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag totalälskade avsnittet! Gillade alla låtar förutom en och jag älskade när man fick se hur allt hade varit om aldrig Glee hade funnits.
Sen så älskade jag när Burt kom till Kurt och Rachel.. Det var underbart. Och så självklart när Kurt och Blaine sjöng White Christmas. mumsiii.
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag gillar Klaine, men deras version av White Christmas var hemsk. Jag hatade om Glee inte funnits och att att de ens vågar sig på att kalla avsnittet Glee Actually, det var inget i närheten av Love Actually, och usch fy och nä.
14 dec, 2012 11:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Så, dagens avsnitt...
Spoiler: Tryck här för att visa!Sämsta avsnittet på hela s4 (ett av de sämsta på alla säsonger tillsammans)! Och jag älskar julavsnitten, men det här var det sämsta. Och Rory? Varför var han en ängel? Vad har hänt med honom i serien?
Nä. Besvikelsen är total, och inte ens låtarna var bra. Möjligen sista...
Lär inte se det här avsnittet flera gånger.
Bara jag som kände så?... Hihi jag är typ helt tvärt om xD
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag totalälskade avsnittet! Gillade alla låtar förutom en och jag älskade när man fick se hur allt hade varit om aldrig Glee hade funnits.
Sen så älskade jag när Burt kom till Kurt och Rachel.. Det var underbart. Och så självklart när Kurt och Blaine sjöng White Christmas. mumsiii.
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag gillar Klaine, men deras version av White Christmas var hemsk. Jag hatade om Glee inte funnits och att att de ens vågar sig på att kalla avsnittet Glee Actually, det var inget i närheten av Love Actually, och usch fy och nä. Spoiler: Tryck här för att visa! Haha okej. Jag gillar typ allt som har med klaine att göra, men jag vet inte, jag gillade den x)
14 dec, 2012 11:25
|
Ginny!!!!
Elev
|
14 dec, 2012 12:51
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Tyckte faktiskt att Blaine var lite för ... på. Men alltså åh, jag vill ha Klaine nuu fast det känns inte bra än <//3
14 dec, 2012 13:15
|
hyperion
Elev
|
avsnittet var helt okej, musiken var rätt piss men annars så. except the klaine parts, ville spy. ugh.
Spoiler: Tryck här för att visa!You know… if Burt hadn’t been sitting there, when Blaine said, “You couldn’t have just toughed it out for a few more seconds, Kurt? A few more seconds?”
Kurt would have said, “No. I couldn’t. But at least I was able to keep it in my pants for two weeks. That should count for something, don’t you think?”
♥

14 dec, 2012 14:20
|
MizzNina
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Det var rätt så fruktansvärt kasst att kalla avsnittet för "Glee, actually" egentligen.
Love Actually har ett klart tidsschema, där de tydligt säger var i tiden de är.
Hoppandet gjorde mig aningen så irriterad. Ena stunden var det julafton, sen den 18:de, sen den 22:a. Om de nu ville göra ett avsnitt i Love actually anda borde de ju ha anammat tidsperpektivet.
Visa alla karaktärerna på samma dag, och sen närma sig jul på samma sätt som i LA.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous
14 dec, 2012 14:27
|
Ginny00
Elev
|
Kan någon länka var ni kollade??
watchseries.eu har inte fått upp det o.o
14 dec, 2012 15:15
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Kan någon länka var ni kollade??
watchseries.eu har inte fått upp det o.o Kollade på www.1channel.ch C:
14 dec, 2012 15:31
|
ailiiin
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥
14 dec, 2012 16:13
|
|
Borttagen
|
Skrivet av ailiiin: Spoiler: Tryck här för att visa!Dog när Burt sa att han hade cancer. Ville bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Jag har inte sett Love Actually, men jag gillade ändå avsnittet, tyckte det var gulligt ^^
Klaineee ♥ JAG MED D:
14 dec, 2012 16:15
|
Du får inte svara på den här tråden.