Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Spoiler: Tryck här för att visa! Ja det skulle vara kul med en typ brännbollvolleybollgrejsomallaskulleälska Btw, gillar din profilpresentationgrej Tack!
6 feb, 2013 15:55 |
|
Conflate
Elev |
6 feb, 2013 16:00 |
|
Dream
Elev |
Volleyboll. Jag gillar verkligen inte att slå bollen i brännboll, det blir ofta helt fel på något sätt (fast jag bättrar mig möjligtvis med åren :'P). Så ja, volleyboll är aningen roligare också, även om jag inte är helt uppslukad av någon av dessa "sporter".
6 feb, 2013 16:42 |
|
Starbuck
Elev |
6 feb, 2013 19:28 |
|
MissBellatrix
Elev |
Volleyboll, det är skönare att bli slagen av en hand i ansiktet än ett jävligt hårt trärack. Jag lyckas alltid bli slagen av någon an de O.o
Hey there. You come here often? 6 feb, 2013 19:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker båda kan vara rätt kul, beroende på vilka man spelar med, men jag tror ändå att brännboll kommer lite högre, eftersom det inte känns lika mycket som "blodigt allvar" och eftersom det inte är riktigt lika svårt ... Även om jag är rätt dålig på båda. ^^
Resultat i frågan "brännboll eller volleyboll?": 16-14 till brännboll! Obs! Ny fråga! 7 feb, 2013 09:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hm.. tänkte för bolla med idéer men nej, trocadero och coca cola lika vidrigt
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 feb, 2013 09:14 |
|
Danzi
Elev |
7 feb, 2013 09:20 |
|
EmahS
Elev |
Coca-cola är inget jag brukar välja. Men ibland finns det inget som går upp mot ett iskallt glas coca. (Ja, coca!)
Så jag väljer det
7 feb, 2013 09:33 |
|
Irah
Elev |
7 feb, 2013 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen