Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 jul, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
^ Kul?
5 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
^tack
5 jul, 2012 22:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
det sägs att alva undrar om ngn kan ordna mugglisträff den 16e i sthlm? :<
speech! 6 jul, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Det sägs att dill99 sover i tält hos en kommpis och att dem fortfarande inte har gått upp!
6 jul, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 sover i tält hos en kommpis och att dem fortfarande inte har gått upp! Vilken kompis?? 6 jul, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 sover i tält hos en kommpis och att dem fortfarande inte har gått upp! Vilken kompis?? Vilma! 6 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det sägs att dill99 sover i tält hos en kommpis och att dem fortfarande inte har gått upp! Vilken kompis?? Vilma! Jaha, oki 6 jul, 2012 14:47 |
|
Ginny00
Elev |
Veckans mugglisnyheter!
Lordlollo köpte igår en rosa cykel av Li, för bara 90 galleoner! Men, tyvärr blev det också inbrott hos Lordlollo samma dag - en okänd tjuv var inne och målade Lordlollos cykel orange med gröna prickar! En förtvivlad Lordlollo ringde polisen direkt, och några poliser, närmare sagt IvveKingh, Cyachioch leumas vän utreder nu fallet. "Vi har aaaallt under kontroll", säger leumas vänmuntert och tar en ny tugga av sin muffins med decimetertjock glasyr innan han klunkar i sig en kopp kaffe när Mugglisbladet försökte få en kommentar. I Mugglis romantikvärld verkar det som att det hålls på med otrohet!! Twix och Lizzie Lovegood är ett känt mugglispar, men i helgen berättade Grå Damen att hon minsann sett Twix gå på bio med DeathDownAlex! "De pratade ivrigt, lutade sig mot varandras axlar och tittade varandra kärleksfullt i ögonen heeela tiden", berättar Grå Damen med uppspärrade ögon och tar sedan ännu ett slick på sin isglass med citronsmak. Mugglisbladet har försökt nå Lizzie för en kommentar, men inte hittat henne.. HannaPanna har nyligen gett ut sin berömda bok 'Att äta mjukglass eller att inte äta mjukglass och äta kulglass istället' och den har blivit mycket populär. Mugglisbladet gav sig ut på stan och frågade folk vad de tycker om boken. "Boken är mycket bra och titeln är fantastiskt filosofisk. Jag har inte sovit på en vecka för att jag har funderat på den svåra frågan", svarar en gäspande Ugglan Hedwig. "JAG BLEV LOVAD ATT BOKEN SKULLE HETA AlvaRawenclaw ÄR BÄST MEN HannaPanna BRÖT LÖFTET!" vrålar en förfärad AlvaRawenclaw och lägger sig ner på marken där hen börjar dunka med knytnävarna i asfalten. "Boken är bra, men absolut inte lika bra som boken 'Mamma Mu åker rutschkana', inget slår den", säger en stenallvarlig accioron. "Pepparkakor", säger HarryPotterr muntert och skuttade sedan iväg till det populära bageriet si_tonks fika. KossanBerta, Victoire Weasly, och Bombarda har startat ett band som bara gör covers. Låtar de hittills gjort covers på: Sean den förste banan (De gjorde om den till en ballad med mycket piano och sorgliga ljud) Manboy (De sjöng den på svenska) Drick den (De sjöng den i opera) Nu undrar alla vad som blir nästa idén av coverbandet - eller DaCoolishStoolishCovrishBandish som de kallar sig. 6 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Ginny00 - HAHA AAA DU ÄR AWESOME! XD ♥
6 jul, 2012 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen