Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Volleyboll, tror jag
5 feb, 2013 18:43 |
|
LunaLove<3
Elev |
5 feb, 2013 18:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Volleyboll
Åååh en av de roligaste sporterna i världen! Inte minst beach volleyboll ♥ ♥ HAhahaha gällande brännboll så hatade jag sporten under låg- och mellanstadiet. I högstadiet och på gymnasiet så hatade jag sporten av ren princip men hade skitroligt när vi hade det på idrotten. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 feb, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Brännbol, hatar volleyboll
5 feb, 2013 21:01 |
|
Miss Black
Elev |
6 feb, 2013 14:48 |
|
NyTo
Elev |
6 feb, 2013 14:49 |
|
Sirius_Musta
Elev |
6 feb, 2013 15:44 |
|
Rymdkonungen
Elev |
6 feb, 2013 15:47 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ja, säkert men man vet aldrig. H*n kanske har någon idé om hur man spelar det? Sorry för OT.
6 feb, 2013 15:48 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ja det skulle vara kul med en typ brännbollvolleybollgrejsomallaskulleälska Btw, gillar din profilpresentationgrej tycker Rymdkonungen... 6 feb, 2013 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen