Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
avifors är så fin och gör dessa namnkomplimanger, därför förtjänar hon en egen! :'>
Awesome Virrig Incredible Fantastisk Onormal Rååååsnygg Supersnäll
20 dec, 2011 21:16 |
|
Twix
Elev |
avifors, namndikt till maj? ;D
20 dec, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
Avifårss: Lizzie också vilja ha namndikt!! >8D
20 dec, 2011 21:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-20 kl. 21:40
|
|
Katla
Elev |
Jag följer expelliarmus exempel och gör också en till allas våran kära avifors:
ananas vas insekt flodhäst ost rumbleroar sill ♏︎ 20 dec, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Psst. AVIFÅRSS ![]() expelliarmus tack så jätte mycket kära superhjälte! Twix&Lizzie Lovegood Stay tuned kära Hufflepuffare Katla Ananas! Yummy in my tummy!! RUMBLEROAR GOD DAMN IT THIS IS SO AWESOME! Tack! 20 dec, 2011 21:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OJ! TACK SKA DU HA! :''D haha, jag som har börjat tröttna på den. eh, det värmde ju såklart. Tack tyri ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 dec, 2011 21:53 |
|
Twix
Elev |
20 dec, 2011 22:46 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättehungrig odlad Lömsk irländsk zebrarandig zumbafitness (Damn it woman! why 2 Z?!) Två z, inte lätt för dig. Awesome Victory Iskall Fantastiskt fin Oslagbar Rosiga kinder Söt ♥
![]()
20 dec, 2011 22:57 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: MayoGryffindor - Hon är så vacker och trevligaste tjejen jag nånsin mött. ILY :* And so are you "She's buying the stairway to heaven" 21 dec, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
^
Älskar dig mer :* ♥ 21 dec, 2011 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen