'Dagens' frågor
Forum > Off Topic > 'Dagens' frågor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
molnbär
Elev |
Dagens låt: planeter och insekter - de lyckliga kompisarna
Dagens frisyr: fluff Dagens smink: inget Dagens klädsel: svarta byxor och väldigt färgglad stickad tröja Dagens händelse: gick inte på skolavslutningen för jag hade kommit sent isåfall och orkar inte skrattas åt just nu Dagens planer: sova och äta typ Dagens vill ha: kakor Dagens saknad: farmors hund Dagens dricka: te Dagens köp: inget Dagens mående: vart helt utmattad igår och känner fortfarande av det mentalt, känns som att tänka genom sirap 20 dec, 2019 10:36 |
|
Fjalar
Elev |
Dagens låt: Dorian Electra - Flamboyant
Dagens frisyr: Ful, men det gör inget för det är ändå folktomt här Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Svarta jeans, rosaröd hoodie Dagens händelse: Har diskat och städat och skickat mugglisjulklappar Dagens planer: Packa inför imorgon, äta rostat bröd och tända ljus Dagens vill ha: En väska som Hermiones, som är större på insidan Dagens saknad: Kråkbo och roliga nördar Dagens dricka: Vatten Dagens köp: Inget Dagens mående: Jättetrött. Sov för länge och kommer inte vilja gå upp i tid till tåget imorgon 23 dec, 2019 22:11 |
|
molnbär
Elev |
Dagens låt: Backpocket - vulfpeck
Dagens frisyr: oduschad Dagens smink: inget Dagens klädsel: jeans och stickad tröja Dagens händelse: åkte skridskor med kusinerna Dagens planer: sova Dagens vill ha: mer sömn Dagens saknad: kråkboet Dagens dricka: te Dagens köp: inget Dagens mående: trött men också inte alls trött typ 31 dec, 2019 00:37 |
|
ella potter
Elev |
Dagens låt: Show Yourself - Frozen II soundtrack
Dagens frisyr: Plain uppsatt Dagens smink: Natural beauty Dagens klädsel: jeans och min "I don't go looking for trouble, trouble usually finds me"-Harry Potter- tröja Dagens händelse: Vänner över på middag och jag fick sitta barnvakt åt deras tre-åring Dagens planer: laddar upp inför nyår med att inte sova något Dagens vill ha: fler timmar på dygnet Dagens saknad: har inte varit utanför dörren så det är väl frisk luft Dagens dricka: Oatlys chokladdryck Dagens köp:typ 200 stickers med LGBTQ, GOT och HP tema Dagens mående: förhållandevis bra ![]() 31 dec, 2019 02:00 |
|
Eckeltricity
Elev |
Dagens låt: Jag vet inte än, min pojkvän som även utsett sig till min privata sånglärare vill att jag ska välja ut en låt för en röstövning men jag har inte bestämt mig än
Dagens frisyr: Har inte kollat mig i spegeln men den här tiden en ledig dag brukar det vara "Kramer" Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Nu är jag klädd som Gud skapte mig men tar väl på mig jeans och någon skjorta sen Dagens händelse: Jag och pojkvännen ska till Köpenhamn, bl a till vårt favorit gay-ställe Dagens planer: Träna/meditera, äta frukost, åka till Köpenhamn, fira nyår Dagens vill ha: Mer sömn, vi satt och kollade på gamla familjefilmer och gjorde andningsövningar till alldeles för sent Dagens saknad: Alltså min familjs första hund var med på de där filmerna som valp, nu är hon död sedan över 10 år, började nästan gråta, fy fan vad ont det gör i hjärtat Dagens dricka: Nu kan jag bara tänka "kaffe"! Dagens köp: Kanske köper nåt i Köpenhamn Dagens mående: Pepp, taggad, kär, trött "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 31 dec, 2019 09:14 |
|
Scorperion
Elev |
Dagens låt: Descendants - Queen of Mean
Dagens frisyr: Välkammat och plattat. Så nära en frisyr jag kan komma Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Jeans, linne med Lejonkungen och en lång kofta Dagens händelse: Har varit och shoppat i stormen Dagens planer: Se på film och bara chilla Dagens vill ha: Allt jag letade efter idag men inte hittade Dagens saknad: Hundarna på jobbet! ♥ Dagens dricka: Pepsi Max Dagens köp: Smycken till en cosplay, byxor till en annan cosplay, en väska till ännu en cosplay samt Pirates of the Caribbean och Sagan om de två tornen på VHS Dagens mående: Utmattad
2 jan, 2020 18:44 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Dagens låt! Candy Store-Heathers
Dagens frisyr: Ofixat Dagens smink:- Dagens klädsel: en blå onepiece, senare jeans och en grå luvtröja Dagens händelse: Packat inför att vi ska åka till Berlin imorgon Dagens planer: Äta och kolla på tv Dagens vill ha: Mat Dagens saknad: Mina kompisar i skolan Dagens dricka: mjölk Dagens köp: En dobby funko pop Dagens mående: Trött 2 jan, 2020 18:53 |
|
Lazarus
Prefekt |
Dagens låt: Rolling Stones - Paint it, black
Dagens frisyr: Otvättat och okammat Dagens klädsel: Mysbyxor, en hoodie Dagens händelse: idk Dagens planer: öppna klassrummet, kanske kolla nåt, sen sova Dagens vill ha: kram av my boy Dagens saknad: my boy Dagens dricka: cola Dagens köp: redbull Dagens mående: blöh
2 jan, 2020 19:36 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Dagens låt: ingen
Dagens frisyr: uppsatt utan någon som helst eftertanke Dagens smink: cc cream och concealer Dagens klädsel: arbetskläder Dagens händelse: lagade världens godaste pasta. Dagens planer: jobb, middag och hockey. Dagens vill ha: för mycket Dagens saknad: ingen Dagens dricka: loka crush päron Dagens köp: reflexgarn!! Dagens mående: både bra och dåligt. 2 jan, 2020 19:42 |
|
Eckeltricity
Elev |
Dagens låt: Valkyrien Allstars - Å gjev du batt meg
Dagens frisyr: Ingen särskild Dagens smink: Inget Dagens klädsel: Vit vårdpyjamas på jobbet, vit indisk pyjamas hemma Dagens händelse: Polisen ringde till min jobbtelefon (jobbärende) Dagens planer: jobba, åka hem och titta på Äppelkriget (bästa filmen jag sett på länge, finns på svtplay, Tage Danielsson är underbar) Dagens vill ha: Ett nytt grenuttag Dagens saknad: Min pojkvän, det är lite fånigt för vi har umgåtts varje dag sedan innan jul fram tills igår och i morgon ska vi träffas igen så jag hinner ju knappt börja sakna honom egentligen... :o Dagens dricka: hittade lite gott te i gömmorna som jag hade glömt bort! Dagens köp: Stålull (jag har förklarat krig mot en kastrull) Dagens mående: Helt okej, lite trött "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 2 jan, 2020 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen