Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fred, Fred, FRED! ♥
7 sep, 2011 18:26 |
|
HunnyBeaR
Elev |
7 sep, 2011 18:31 |
|
honeychums
Elev |
Nån snygg, successful, intelligent... Uh. Classy.
Har Lucius en syster? Hah. Nejmen Lucius skulle duga.
7 sep, 2011 18:46 |
|
Tomiko
Elev |
Luna Lovegood ♥
Hon är helt underbar! Meen, om det ska vara en kille blir det nog Draco, haha. Han är ju inte så ond at all, och himla snygg! http://tomikos.tumblr.com/ http://tomikos.blogg.se/ 7 sep, 2011 18:52 |
|
Fridz
Elev |
7 sep, 2011 18:53 |
|
Hannaleah
Elev |
Jag hade valt antingen George eller Fred för dom är så otroligt roliga. Det var så sorligt när Fred dog
7 sep, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hannaleah: Jag hade valt antingen George eller Fred för dom är så otroligt roliga. Det var så sorligt när Fred dog Fred är min, och det kommer han alltid att vara! ♥ He is my imagination-boyfriend ♥ 7 sep, 2011 19:21 |
|
baramin
Elev |
Lily. Iofs är vi båda straighta, men äh. Annars Sirius, eller Neville!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2011 19:22 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAdu.. ;P Om alla tyckte som mig så hade jag kunnat ge dig svaret, har 0 aning ^^, Vet bara vem som är min favorit ♥ (tillsammans med sin tvilling såklart xd♥) Hehe, jag tror att jag vet vem du pratar om... We never go out of style <3 8 sep, 2011 17:21 |
|
Anapneo
Elev |
8 sep, 2011 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen