Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mamma Mia
Elev |
haha ! samma !
Hogwart always be there to welcome you home - J.K Rowling 4 sep, 2011 13:10 |
|
Hermione3
Elev |
På utseendet är jag typ en blandning av Hermione och Hannah Abbot.Personlighet...Luna,Ginny och Harry.
Memes can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the web. 4 sep, 2011 14:19 |
|
Borttagen
|
På personlighet typ en blandning mellen Tonks och Dumbledore, på utseende vet jag inte...
4 sep, 2011 14:21 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på om jag är lite lik Bill personlighetsmässigt också, har funderat i dessa banor innan men inte orkat skriva ned dem.
4 sep, 2011 15:24 |
|
mais
Elev |
Ehm, typ Hermiones hårfärg och Harrys ögon...
Personlighet en blandning mellan Luna och Hermione I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late... 4 sep, 2011 15:42 |
|
alma_lovegood
Elev |
Personligheten är nog rätt mycket Hermione tror jag
![]() "Wit beyond measure is man's greatest treasure" 4 sep, 2011 15:47 |
|
Lollin
Elev |
4 sep, 2011 15:48 |
|
Borttagen
|
Test över vem du är mest lik till utseendet:
http://www.selectsmart.com/plus/select.php?url=Micepops Personlighetstest: http://www.selectsmart.com/plus/select.php?url=hpwhoareyou ^ Ni boys and girls som är osäkra kring detta kan göra dessa test, så kanske ni får en aning om vem ni är lik. 4 sep, 2011 15:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Test över vem du är mest lik till utseendet: http://www.selectsmart.com/plus/select.php?url=Micepops Personlighetstest: http://www.selectsmart.com/plus/select.php?url=hpwhoareyou ^ Ni boys and girls som är osäkra kring detta kan göra dessa test, så kanske ni får en aning om vem ni är lik. På det första blev jag Ginny, med Lily Potter tätt efter, som jag trott! ![]()
4 sep, 2011 15:57 |
|
ggary
Elev |
Till personlighet så har jag väldigt ofta blivit kallad en "typisk Luna", men till utseendet är jag nog mest lik... ingen aning. Men skulle jag måsta välja så får det bli Hermione tror jag
Det är meningen... 12 sep, 2011 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen