Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mera!!
12 aug, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
KYSS MEJ HARRY!!
hahah va bara tvungen att skriva det men JFW jag behöver min drog nu (asså ett till kap) hihi 12 aug, 2011 14:19 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: KYSS MEJ HARRY!! hahah va bara tvungen att skriva det men JFW jag behöver min drog nu (asså ett till kap) hihi Hhaha aww.. x'D ♥ Men kom inte på någon annan rukrik så den fick bli sådär haha XD♥ Hm... kommer nog lite mer alldeles strax >:3
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
12 aug, 2011 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: KYSS MEJ HARRY!! hahah va bara tvungen att skriva det men JFW jag behöver min drog nu (asså ett till kap) hihi Hhaha aww.. x'D ♥ Men kom inte på någon annan rukrik så den fick bli sådär haha XD♥ Hm... kommer nog lite mer alldeles strax >:3 yeeeaaay 12 aug, 2011 14:31 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: KYSS MEJ HARRY!! hahah va bara tvungen att skriva det men JFW jag behöver min drog nu (asså ett till kap) hihi Hhaha aww.. x'D ♥ Men kom inte på någon annan rukrik så den fick bli sådär haha XD♥ Hm... kommer nog lite mer alldeles strax >:3 yeeeaaay Du måste skriva mer på din jag dör här snart ju! :O ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
12 aug, 2011 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: KYSS MEJ HARRY!! hahah va bara tvungen att skriva det men JFW jag behöver min drog nu (asså ett till kap) hihi Hhaha aww.. x'D ♥ Men kom inte på någon annan rukrik så den fick bli sådär haha XD♥ Hm... kommer nog lite mer alldeles strax >:3 yeeeaaay Du måste skriva mer på din jag dör här snart ju! :O ♥ hahah håller på! men jag mååste haa mer av mina droger nu (asså dina berättelser) innan jag avlider D: ♥ dom är sååå awesome 12 aug, 2011 14:34 |
|
.Ginny.
Elev |
12 aug, 2011 14:49 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer ännu mer och tack så hemskt mycket ! ♥
Kapitel 27 ------------------ Klockan närmade sig 16:00 och Ginny och Hermione begav sig bort mot deras sovsal för att göra sig i ordning för ''mini balen''. Jag började sakta gå mot slytherin's sovsal, men när jag väl var framme såg jag att Draco satt i soffan och höll om Pansy. Tårarna brände bakom ögonen och jag sprang upp till min sovsal, precis innan jag kom till trappan hörde jag Pansy säga ''Patetiska unge...'' och skrattade sen. När jag kom upp för trappan såg jag att det var tom i sovsalen, ingen var där som jag hade hoppats. Jag började fixa mitt hår genom att locka det med eleganta lockar, och jag tyckte det var grymt snyggt! Efter en och en halv timmes tid på håret började jag med sminket som tog ytterligare 1 timme, tiden räckte precis. Till slut satte jag på mig den ljusblå klänningen som var åt sittande ända ner till höfterna och sen blev den lång och elegant. Jag tittade mig själv i spegeln och beundrade mitt verk, jag var för nästan första gången ganska söt tyckte jag! Pansy och dom andra i sovsalen hade kommit upp 1 timme senare och börjat göra sig i ordningen så när jag gick stressade dom sig igenom allt. Jag började gå mot stora salen då jag stötte på Ginny och Hermione som var på väg ner ditt, dom var också väldigt vackra i sina klänningar, Hermione hade en lila/rosa klänning med mycket siden på och Ginny en ljus grön med lite diamanter på. ---------------------- Mer?? ^^ Tråkigt kap. men var tvungen o skriva det x'D
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
12 aug, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
MEEEEEEEEEEEEEER !!!
12 aug, 2011 16:23 |
|
melindaa
Elev |
12 aug, 2011 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen