Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
k: klippa mig, byta linser, maybe vara med en fin vän vid namn Evelina. Lord knows vad jag hittar på!
12 aug, 2011 03:19 |
|
expelliarmus
Elev |
Hmm..................ligga i sängen och äta godis!? Nej, ska faktiskt försöka ta mig ut. Kom på att jag är själv hemma på kvällen/natten imorgon :c Är livrädd för sånt.
12 aug, 2011 03:20 |
|
Knizzlare
Elev |
f: ska du klippa så det blir en helt ny frisyr eller bara typ topparna?
e: okej :s ![]()
12 aug, 2011 03:22
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-12 kl. 03:22
|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Hmm..................ligga i sängen och äta godis!? Nej, ska faktiskt försöka ta mig ut. Kom på att jag är själv hemma på kvällen/natten imorgon :c Är livrädd för sånt. jag med! kvällar och nätter klarar jag inte av att vara ensam på. förut kunde jag inte somna om inte folk var vakna, en känsla av att någon fanns där kanske. Jag ska ta och lägga mig, då min kusin väcker mig vid åtta varje morgon. Goodnight! ♥ k: ingen aning, klippa upp, klippa toppar, lite sånt 12 aug, 2011 03:22 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:23 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 03:24 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:28 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 03:33 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:34 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 03:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen