Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"okej vi har nämligen fått ett uppdrag som kommer bli svårare än vanligt" sa Mina allvarligt.
" vad exakt ska vi göra som är svårt?" frågade Alexander nyfiket.
"vi ska nämligen fånga en insekt vid namn blue betel " sa Mina lite skämtsamt
29 okt, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
" Enkelt det är bara ett ta en liten glasburk och i rätt ögonblick fånga insekten i den " sa Lucy och log retsam.
" Seriöst uppdraget " sa Mirta
29 okt, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
"Bossen vill att vi ska fånga Blue betel och han vägrar acceptera misstag. Så antingen fångar vi in honom eller så kommer bossen förmodligen döda oss" sa Mina
29 okt, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
" Låter som han inte är på sitt glada humör " sa Lucy och suckade
" Dåså då börjar vi " sa Mirta och reste sig
29 okt, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
Mina nickade lite grann och gav alla ett tecken som visade att det var dags att börja. Mina sprang ut ur byggnaden. Danny och Alexander följde efter.
29 okt, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
Mirta och Lucy sprang ochså ut Terry smög då tillbaka till rummet och tänkte har andra saker att göra än att fånga Blue batel.
29 okt, 2015 16:18
|
|
Borttagen
|
Mina stannade till då hon märkte att Terry inte hade följt med dem. Hon suckade lite smått och skyndade sig vidare.
29 okt, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Mirta såg sig omkring
" Och vart finns denna söta lilla insekt nånstans? " frågade Mirta ironiskt.
29 okt, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
"Förmodligen i ett speciellt hus" sa Mina och log lite grann.
Napoleon satt på en sten på gården igen som han alltid gjorde. Det var ett bra ställe för honom att tänka på.
29 okt, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
" Hoppas inte huset inehåller nån flugsmälla " sa Lucy och log
" Men seriöst " sa Mirta irriterat och såg sig om efter denna insektsperson
29 okt, 2015 16:28
|
Du får inte svara på den här tråden.