Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Hoppa tills de typ vill båda erkänna sina känslor?)
Snape aknade klocakan 08.00 24 okt, 2015 21:59 |
|
ellisen05
Elev |
( Typ en vecka senare?)
Jag klev upp och ruskade av mig mina tankar. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 25 okt, 2015 08:18 |
|
Borttagen
|
(Ja)
Snape suckade och satte sig upp och tänkte på saker 25 okt, 2015 08:37 |
|
ellisen05
Elev |
Jag klev upp och satte mig i uppehållsrummet.
( Då är det en vecka senare nu.) Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 25 okt, 2015 08:58 |
|
Borttagen
|
Snape satt i sitt kontot.
Han ville så gärna erkänna sina känslor för den nyaste sjunde års eleven. Men han var så rädd att skrämma bort henne 25 okt, 2015 10:16 |
|
ellisen05
Elev |
Jag kanske snart skulle erkänna mina känslor för Snape.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 25 okt, 2015 12:01 |
|
Borttagen
|
Snape drämde ner huvudet i skrivbordet och blundade och kände sig lite illamående, inte sjukligt illamående men tankarna.
25 okt, 2015 12:34 |
|
ellisen05
Elev |
Men han kände väl troligen inte lika. Vad skulle jag göra?
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 25 okt, 2015 12:46 |
|
Borttagen
|
Snape bestämde att han var tvungen att prata med henne när nästa lektion var
25 okt, 2015 12:50 |
|
ellisen05
Elev |
Jag kanske skulle säga något ändå... Nästa trolldryckslektion skulle jag berätta, bestämde jag.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 25 okt, 2015 14:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen