D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
-Luna!! Skriker jag med en känsla av panik tänk om något händer innan hon hinner hit?
Jag vände mig till en annan svartalf, -Stupefy! Skrek jag och fortsatte att vända mig till några andra och fortsatte med stupefy.
23 sep, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
Tårarna rinner men jag orkar inte dölja det. Jag lamslår snabbt tre alfer innan de hinner blinka.
23 sep, 2015 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag står mest där och tittar på medans alla springer. Jag sa ju att jag bara skulle vara i vägen.
Nej, skärp dig, Draco! Du kan om du vill. "Lamslå!" skrek jag och träffade en svartalf. 23 sep, 2015 20:09 |
|
Borttagen
|
- Bra!! Fortsätt! Lamslå! Bombarda! Sectumsempra! Ropar jag. Jag träffar perfekt och alferna faller till marken
23 sep, 2015 20:11 |
|
Shadow of hope
Elev |
23 sep, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
- Protego! En magisk skyddsbubbla skjuter fram runt oss.
23 sep, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig fort om.
"Lamslå!" skrek jag hest utan att titta. 23 sep, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Sectrumspectra skrek jag och en alv med en oroande vass yxa bakom Draco faller genast till marken. Han ler tacksamt, men jag ler inte tillbaka, jag vill bara komma bort härifrån.
23 sep, 2015 20:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag blev genast lite lungnare när svartalfen var borta. Efter det så letade jag efter några fler alfer så att jag kunde hjälpa till med. jag såg genast en vid utkanten av rummet så jag siktade och skrek
"-Stupefy!! Så att den inte blev så skadad.
23 sep, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag visste att jag var bra i alla ämnen, jag var typ bra på allt, men det här var ett bevis. Jag fattade att auror kanske var ett bra yrke.
23 sep, 2015 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen